středa 6. dubna 2011

Tak daleko, ale přes to víc...:´)

Je to normální ? Jsem tak strašně daleko, ale moje vděčná nálada je větší než normálně...:´) x´) Poslouchám P!ink, těším se na trénink a jsem opět vděčná...x´) Ta osoba ví...:´) x´) <3 Dělí nás moře, Alpy, několik států a přes to jsme si tak blízko....co ta druhá asi dělá ? Jak se asi má ? Vyšlo jí vše dobře ? Přemýšlím a doufám celý den...jsem nenormální ! :) x´) :D :´D 
Taky strašně moc přemýšlím nad mojí změnou. Jsem tu třetí den a trenéři mě chválí. Říkají, že mám super forhand a servis. Že jsem se od prvního dne už zlepšila a že mě obdivují, protože mě bolí loket, ale hraju....vždyť to je zvláštní...změna za dva dny ? :) A na víc jsem uplně jiná i vzhledem...jsem už o dost hubenější, mám víc svalů, vymakanější nohy a jsem strašně moc opálená....za tři dny...:) Krátká doba...hodně moc...:) :/ Snad mě všichni poznají, až se vrátím xD :) :P

  Tak jo lidi....:) Jdu být vděčná dál a doufat...doufat....prostě stále doufat...
 :) Páčko, mějte se super ! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat