pátek 15. dubna 2011

Realy ?!...

Znáte ten pocit, když jste z něčeho strašně moc smutní, nechcete to, ale nemůžete s tím nic udělat ?....tak to já právě teď zažívám....
  Dnes je to můj předposlední den tady v Barceloně...xxx....jak já sem nechtěla, co jsem se kvůli tomu nabrečela, že se bojím....a teď ? Teď zase brečím, že nechci zpátky....Právě jsem měla svůj předposlední trénink s Hugem (to je trenér, se kterým jsem dva týdny trénovala...). Strašně mě to dojímá...ta změna...Když jsem sem přijela a trénovala jsem s ním, nesnášela jsem ho....proč ? Protože to bylo strašně těžký a já chcípala. Postupem času mi to přestalo vadit a pomalu mě to začalo bavit. Na konec jsem strašně moc šťastná, když s ním trénuji...jak jsem si řekla--z blbce na borce ! :) :´) <3 Je s ním i sranda....a nejvíc mě na tom štve, že si mě oblíbil....předposlední den....x´( Sakra....dva týdny...strašně moc krátká doba x(...
  Možná je to tím, že jsem si zvykla a začala hrát dobře...tak si mě oblíbil...teď chtěl trénovat jen se mnou a strašně moc mě chválil...to bylo ,,Nice ! Good ! Ouuu...yeah !" atd.....a pak, když jsem hrála set s tím klukem, tak tam přišel, radil mi a podporoval mě...jako můj opravdový trenér...x´( x´) <3 V tu chvíli jsem si ani nevzpomněla na Tomáše....jak já se na něj netěším...nejradši bych si Huga odvezla sebou domů...

  Ale prostě celé mě to dojímá a strašně moc mrzí....xxx.....nechci domů pane bože !!! x´( Mě se líbila ta samostatnost tady....to zase bude ,,Udělej si úkoly, jdi se vykoupat, pojď sem, pomož mi..." a tak dál...tady jsem si vše rozhodla já sama....a jak to dopadlo ? Dobře...vše je jak má být a do konce jsem nic nezvorala...
  Tak jo...tak jsem se vypsala....ale mě to prostě mrzí, promiňte...xxx....x´(

Dneska jsem našla jednu písničku, kterou mám strašně moc ráda a která se mi fakt líbí...doufám, že se bude líbit i vám...:)...x´(  Jsem si jistá, že jí taky znáte....

Žádné komentáře:

Okomentovat