neděle 17. dubna 2011

Odreagování...

Ufff....tak za chvíli vyrážím do Nebušek za trenérem...x´(....mě se tam tak nechce....
  Ale na štěstí jsem pak od rodičů dostala peníze a vyrážím sama na nákupy na Smíchov. :) Takže se malinko odreaguju...jsem happy, že mě rodiče konečně nechali jet samotou na nákupy....poprvé sama ;) :) Máma je ze mě na mrtvici, protože po akadmii jsem strašně samostatná, prej. :) :P :/ Prej jsem jí ještě neřekla, že od ní něco potřebuju a když mi řekne, že mě někam hodí, tak já ne-pojedu sama. :D :) Prej se bojí toho, co bude až i bude patnáct....že už rodiče nebudu potřebovat vůbec...:/ Ale to asi ne...sice je pravda, že jsem se teď hodně osamostatnila, ale rodiče potřebuji stále....včera večer mi mamka strašně moc pomohla......když jsem šla spát, lehla si vedle mě a povídaly jsme si.....povídaly jsme asi tři hodiny...no prostě do dvou hodin ráno...byla jak moje kamarádka a ne máma....:´) ♥ Bylo to super...:´) ♥ Konečně jsem si po dlouhé době zase z někým mohla takhle povídat...:)

  Tak jo lidi....vyrážím do Neb. ( :// ) a pak na smícháč...;) Na to se těším...:) ♥

   Pááá...:) ;) Večer jsem zpět ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat