čtvrtek 21. dubna 2011

Další video...♥ :) Plus můj výmysl...:D xP

A nahrála jsem další video...tentokráte Good Life...♥

K tomu mému výmyslu...:D Nic nepředstavuje...prostě mě to jen napadlo. :) Cesto domu z tréninku teď jsem malinko chmuřila...:P :) Ale pohodička...:) už je to ok...♥ x´) 

Jak dnem tak nocí,
není mi pomoci. 
Stále jsem vděčná, 
že přítele mám.
Ta slova jsou věčná
a to se ani nedívám...

Při Secrets, All this time,
moc ráda vzpomínám.
Občas i pláču,
ale s radostí skáču.
A věřte mi lidi,
že důvod mám..
Vždyť já svého přítele nepostrádám.
Je stále tam
kde jsem i já.
Však se přiznám,
že teď tu jsem sám.
Pocit je zvláštní,
prázdnota přichází,
prosím pomoc mi,
mě už vše schází...

Ztratil jsem přítele,
bylo toho moc.
Snad vezmu to vesele, 
ale nevsázím na to dost.

Ach jak mi chybíš, 
kde teď asi jsi ?
To je má nálada,
pro tuto chvíli.
Nemám kamaráda...
ztrácím už síly....

ehm....blbost :D Ale dneska mám prostě básnivou...:D i na tréninku...sama jsem si z toho odoperovala ruku xD x/ Pěkně mě to bolí...:P :)

  Tak jo lidičky...:) Jdu se nudit...:) :P ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat