pátek 22. dubna 2011

A jsem tu zase...:P


A jsem tu zase.....zase sem píšu...asi už mě máte dost, ale mě je to jedno...:P :) Dneska je mi vše jedno...moje nálada není zrovna nejlepší...uplný opak včerejška...:/ :) Ale co se dá dělat--nic xD x/
  Na youtube jsem našla některá videa, co se mi líbí...dám je sem.:)
První je docela hezounký...Jackoušku mama...xD x´) Možná, že ho znáte ale já prostě teď stále sjíždím videa o kočičkách...tak moc bych chtěla kočičku...x´( ♥ Ale je tu pár problémů....daly by se vyřešit, ale nikomu se do toho nechce...:/
Druhé je od One Republic-nová písnička Life in colour. :) Líbí se mi...:) ♥ Bohužel jsem ho ještě nenašla (asi ještě ani neni) v normální verzi. :P :/ :) Ale bude...těším se na to. :) ♥


Další je jak jinak nejlepší a...prostě nemám na to slov....x´) x´) ♥ x´) x´(....

A poslední je video, které mě poslední dobou strašně moc dojímá....

No lidi....tak to je moje dnešní nálada....možná vás už štvu, neustálím Secrets....ale mě je to zase jedno....já tu písničku prostě miluju a nikdy nepřestanu.....a nebojím se to ,,nikdy" použít....x´) x´( ♥ 

   Tak zatím pá...užívejte pátek a pak víkend.....možná sem ještě něco dám, ale nevím...nejsem si tím tak jista....


Žádné komentáře:

Okomentovat