čtvrtek 21. dubna 2011

jůůůhůůů...xD x´)

Jůůů lidi....já jsem tak strašně moc happy ! :D x´D ♥ Když jsme přijížděli od psychouše, tak jsem měla tak super náladu...nechápu to, ale já málem bouchla...xD Tak jsem vylezla z auta a bez jakéhokoli slova se rozběhla na Arutmu xD x´D Tam zase sprintovala k mlíkárně, tak si sedla, byla šťastná a vděčná....ůůůchuchůůů...já snad bouchnu xD x´D ♥ Poslouchám One Republic (jak jinak xD x´) x´D ) a P!nk - Raise your glass a jsem neuvěřitelně happy ! :D :´) :) x) Jupíííí....já jsem nenormální....xD x´D ♥

   Tak jooooo...dám sem videoooo xD x´) x´D

2 komentáře:

  1. Mlíkárna... :D ten výraz ještě existuje ? :D xD :P I love your mood ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. No...:) :D Stále tomu tak říkám :D ;) :P Thanx :) ;) :P ♥ and what about your mood ? :D ;) A sorry za včera...volala jsem s Marky...:) ♥ :´)

    OdpovědětVymazat