středa 20. dubna 2011

Koncert One Repulic...♥♥♥♥♥....x´) x´( x´)


Zatím jen pár videí z koncertu One Republic....x´) x´( ♥ Včera byla neuvěřitelná noc...stále tomu nevěřím....ale spousta důkazů mi to potvrzuje-ano, opravdu se to vše stalo...wow....mám z toho ták moc smíšené pocity, že na tu noc nemám slov...x´) ♥ Prostě nádhera, super, krása a......no a pak to, co jsem čekala....Marky...ty jsi mi dala xD x/ Ale všechno je v pořádku, jsem neuvěřitelně šťastná, že jsem mohla pomoct....ale to vše ty už víš...včera v autě jsem ti vše řekla...:) :´) ♥ Já jsem strašně moc vděčná, že jsi tam se mnou vůbec šla...x´) Vždyť kdyby jsi nešla, tohle vše by se nestalo...DĚKUJI !! DĚKUJI MOC, MOC A MOC !! x´) ♥ A nikdy nepřestanu....a věř mi, že nelžu když říkám, že jsem na tebe myslela dnes celý den...x´) ♥ :´( Ráno tou sms jsem se chtěla jen ujistit, že jsi v pořádku. Byla jsem ve škole a psala jsem ti to o hodinu....x´) Já to prostě ale musela vědět ! ♥

Ještě jednou díky strašně moc ! Mrzí mě, že ti to způsobilo to, co ti to způsobilo, ale jinak to bylo super ! ♥ Děkuji ! x´) ♥

P.S.-ty videa nejsou ode mě....ta moje sem nejdou nahrát :/ :(

10 komentářů:

  1. Tak to já skoro taky ne......x´) :´) ♥ x´)Se slovy jsem na tom stejně.....x´) ♥ Ani nevíš, jak mě to mrzí....já říkala "promiň" vá mvšem, i té sanitářce, ale tohle.....x/ x( x´(
    Já s tebou?! Cha cha cha!! Ty se mnou, ty.....x´) příště si na koncert radši vyber abych tak řekla "odolnějšího" člověka. :´) x) Vážně.....díky.....díky, za to, že sis pustila tehdy tu Evropu 2, díky prostě.......jednoduché díky x´) ¦ :´)♥ Opakuji, co jsem řekla včera: ,,Tohle není naivita. To je čistá důvěra." Takže ano, věřím ti...x´) :´) ♥ Já.....zvláštní, obvykle usnu, po takových ,,nehodách" hned, ale dneska to nešlo. x´) Já i celou noc....chtěla jsem ti napsat.....tolikrát přistál můj mobil zpět na zemi. Chtěla jsem ti říct.....a pak mi došlo, že ani nevím, co bych a JAK bych ti to ještě řekla.....a že už doufám spíš....x´) ♥ To mi došlo, omlouvám se, že jsem ji neslyšela hned....to víš, tichý režim.
    Mě to taky mrzí, kvůli tobě, kvůli vám. Jinak ne, protože za TOHLE mi to stálo. :´) ♥ x´)

    P.S. Já si říkala, že máš hezkej obraz...x´) :) :´) ♥

    Díky

    OdpovědětVymazat
  2. :) x´) ♥ chi...tak to je pěkný..x´) ♥
    Ach jo Marky....jak vidím, tak s tím nic už asi neudělám...:/ Takže se dál namáhat nebudu...ale naposledy ti říkám, že nemusí....fakt.....Víš, co mě dostalo nejvíc ? Jak jsi tam seděla, byla mimo a ještě se starala o to tričko OR...xD xP
    No já to možná zařídila, ale ty jsi se mnou šla...:) :´) ♥ Marky...upřímně řečeno jestli s tebou ještě někdy na koncert, tak na sezení a jedině, když budeš uplně v pořádku. :) ♥ ;) Já díky taky...x´)
    Ano....tyhle dvě věty si přesně pamatuju. :) :´) Díky..x´) ♥
    Aha. :P :) No...přesně....já ti chtěla tak moc napsat...ale pak jsem si řekla, že už snad spíš a tak mobil zase zůstal na místě. :) x´) ♥ Ale to jsi klidně mohla...vždyť víš, že ty můžeš vždy...:´) ♥ Jasně, chápu...taky jsem tu smsku strašně moc dlouho vymýšlela...x´) ♥ To je v pohodě...:) :´) ♥
    Kvůli mě a kvůli nám tě to mrzet nemusí (už zase to říkám...:P). Tak fajn...x´) ♥ Věřím ti...:´) x´)

    P.S.-...to bych byla strašně moc happy mít to takhle...x´) ♥ Ale na tom mém je toho strašně moc slyšet...myslím co jsme si povídaly atd. x´) ♥

    V pohodě

    OdpovědětVymazat
  3. x´)......x´) ♥ :´)
    Promiň....ale asi ne....já to ze sebe taky neumím dostat :/ xD
    No a to je další věc, co mě mrzí....
    Jasně, víš, já jsem ti ještě spustu věcí neřekla......:´) třeba, že se jmenuju Hugo a na ten kocert bych nejradši nešla. x´) ♥ :´)
    ....to je mi jasné.....:D :) x( ♥
    Díky, že jsem je mohla říct a nelhala jsem...:´) ♥
    No přesně...když já nějak vždycky doufám, ež spíš.....x´) ♥ :´) x) Tak díky....:´) ♥
    ...ehm.....x) :P :( :) :´)
    To je to.....x´) ♥ Já tobě taky

    P.S. Nápodobně. x´) Asi ve tři jsem si ta videa pouštěla, bez zvuku, ale i přes to všechno (...) jsem se musela smát, jak jsem na jednom videu nahrála ,,zpívající nohy" Ryana. x´) x) ♥ :D :´)
    Ano, taky to tam mám...x´)♥

    ....x´)..

    OdpovědětVymazat
  4. x´) x´) ♥ x)
    No jo....co se dá dělat...:P :)
    Mě taky, ale ty jsi mi v tu chvíli tedy byla fakt o dost důležitější !
    cháchá...x´) x´) To je dojemný...ano...hypízáci émeričtí...:P :) :´) x´)♥♥
    xD x´) ♥ jde mi jen o tebe..x´) ♥
    x´) To je v pohodě...x´) ♥
    Tak to nedoufej. xD x´) ♥ A klidně napiš...x´) ♥ Dobrý...x´)
    ':) (smajlík se zvedlím obočím xD x´)).
    x´) ♥

    P.S.-právě na to koukám ! xD x´) ♥ Já nemůžu smíchy...x´) ♥ x(
    x´) ♥

    tak jo...x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. x´) ♥
    Asi nic....jsem ztracenej přápad...:P :)
    ....:´/
    No přesně....x´) Eva a Vašek kaput ♥ :´)
    já to chápu......děkuju, no...:´/ :´) :) ♥
    x´) ♥
    jak myslíš. x´) ♥ :)
    (,,prožitý smajlík") :´) x)proč ,,x("?

    (american smile) x´) :´) ♥
    ...:´)

    P.S. To by jeden přichcíp...x´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. x´) x´) ♥
    Nevadí...:)
    to je v pohodě ! :) :´)
    jjjooo...x´) ♥
    :) x´) ;) x´) ♥
    :) :´)
    nemyslím, vím...:´) ♥
    chi...:´) x´) Já nevím...protože jsem divná...nebyla bych to já :D :´) Ne...jde o to všechno...mám z toho strašně moc smíšené pocity. :P :) :´) A přetvařovat se nechci. :)

    jooo...:´)

    P.S.-chi xD x´) ♥ ano...

    OdpovědětVymazat
  7. x´) ♥ :´D :) x´)
    tak to mě těší..:) :´)
    ...řeknu to takhle. Je to v pohodě, ale obávám se, že mě to příliš mrzí. promiň :´/ :´)
    jjjooo!x) x) x´) :´) ♥
    héj, ty ořovatíš s touto hláškou. x) x´) ♥ :´) :´D
    chi jsem včera slyšela naživo.....x´) ♥ díy za něj. :´)
    Aha, tak to chápu. Vítej v klubu. c´) :´) ♥ :´) x) x´) :)

    jjjooo! x) :D x´) ♥ :´)

    P.S. chi forever! :) x) ♥ x´)

    moje P.S. (XD) Našla jsem dvě písničky, který si pamatuju , že hráli ti předskokani..:)
    1 - http://www.youtube.com/watch?v=5Mo68ErUvpA
    2 - http://www.youtube.com/watch?v=W62DlnYJT5k

    OdpovědětVymazat
  8. áno...přesně tak. xD x´) x´) ♥
    :) :´) ;)
    Tak tedy fajn. :) :/
    x) áno...x´D ♥
    no...malinko...x´) x´) xD ♥
    jo...v tom autě...x´) ♥ To je dobrý..x´) ♥
    :´) klubovou kartu prosím. xD x´D x´) ♥

    xD xD x´)

    P.S.-áno ! :) :´) x´) ♥

    Tvoje P.S. xD x´) jůů...super...x´) ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  9. Klubovou kartu nevedeme, jelikož jste náš 1. a poslední zákazník...x´) ♥ :´)
    A na Youtube je i ta jejich nová, jak říkal, že můžem ,,pretend that this song is the best which have ever heard"....x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. och...tak to je...pěkné...x´) ♥ x´)
    jdu šmějdit x´D x´) ♥

    OdpovědětVymazat