středa 20. dubna 2011

och ano....x´) první video..x´) ♥

Tak se mi konečně nahrálo první video, co jsem na youtube dala...jak jinak, než Secrets...x´) x´) x´( ♥ Vždycky mě to dojme....to snad není možný...to se prostě nestalo...nemohlo...x´) x´( ♥ Secrets byla poslední písnička od nich....přímo od nich...živě....ne...to se nestalo...jsem divná a vše se mi zdálo....
   Pardon lidi....zase menší depka...v podstatě jako celý den...ale jak já jsem vděčná...to je celý strašně moc zvláštní....♥ x´) x´( Je mi z toho nevolno....nesmim na to koukat....

2 komentáře:

  1. Máš velmi podobné pocity jako já...x´) :) ♥ :´) Jinak, vážně dobrá kvalita videa, jsi borec! x) :´) x´) Tentokrát ti na ten nadpis neodpovím ,,chne" nebo ,,och ne"....x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. no...že se tomu nedivím...x´)x´) ♥ No díky moc ! x´) ♥ ...chichi...tak tedy och ne...x´D x´)♥

    OdpovědětVymazat