neděle 3. dubna 2011

So, I'm here...:)

Zdárek lidi...:)
  Tak jsem zde a strašně se nudím...to je asi sice jen dnes protože už od zítra začínám na plno trénovat atd. ;)

7:45-breakfast

8:30-10:15-fitness

10:45-13:00-Tennis

13:15-shower and lunch

14:45-17:00-Tennis

19:00-dinner

tak takhle to půjde celý týden. Malinko mě zklamalo, že nemám školu, ale co...nebudu se učit...:P :/ :) V sobotu jen jeden trénink a v neděli ,,free day"-nuda xD :P :)
 Jsem na pokoji sama a nevím, co mám dělat. Po areále se procházet je na nic, protože stejně nic nezjistím. Jít se kouknout na koně (hned vedle je ranč)...to se mi nechce, viděla jsem je ráno...:P :) Spát ? ani náhodou....K někomu jít ? no to už vůbec ! :P :) Takže jsem zalezlá ve svém bungalovu a nudím se...:) Vedle od kluků řvou Black Eyed Peas a oni do toho řvou taky (snaží se zpívat xD ). Když jsem přijde dozor a seřve je, na pět minut to vypnou a pak zase jednou dál...:P Takže taky super....:) :P :/ Ale dobrý....:)

Tak jo lidičky....já si jdu číst..jediná činnost, co se tu dnes dá dělat...:P :) Páááčko ;) :)

Žádné komentáře:

Okomentovat