středa 20. dubna 2011

Malinko výstižné fotky...:)

,,Nejkrásnější díla pořídíš, když už nevíš jak dál..."













31 komentářů:

  1. ....tak to je pravda......fotkama mám zaflákaný počítač.
    Chjo, Terk.....:´( x´( x( x´(

    OdpovědětVymazat
  2. coco ?! co ?...nerozumím, Marky...:´/

    OdpovědětVymazat
  3. ne, nic..ty promiň. momentálně mě chytnul záchvat pláče...promiň x´/ :´(

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš Marky...proč ? :´( x´( Neomlouvej se...Marky, co se děje ?

    OdpovědětVymazat
  5. celý mě to vzalo....a...tak....ty fotky a prostě....x´( :´/ tenhle týden je toho opravdu moc......teď šla máma běhat, ale když tu byla, brečely s babičkou....x´( Terk....promiň ¦´(

    OdpovědětVymazat
  6. to mě mrzí...tyhle fotky ? x´( Jasně...to chápu...Marky, jestli se chceš nějak vyzpovídat nebo prostě potřebuješ uklidnit, jsem tu pro tebe...zavolej, napiš cokoli...Marky...to mě mrzí...x´( Neomlouvej se ! Vždyť to chápu...

    OdpovědětVymazat
  7. všechny.....i moje, všechny....videa...
    Terk prosímtě, hlavně nebuď smutná ty....:´( nemusí, nemůžeš za to ani omylem!já....moc ti děkuju, že to chápeš....¦ ♥ ♥
    Terk..díky

    OdpovědětVymazat
  8. aha...
    Marky snažím se...:) Ale nesnáším pocit, toho že vím, že se trápíš...x( I když za to nemůžu, tak je Marky...jsi moje nejlepší kamarádka...vždycky mi to bude líto... Není zač...
    To je v pohodě, myslím to vážně...♥ Záleží mi na tobě a jestli můžu nějak pomoct, udělám to ráda...Marky, všechno zase bude dobrý, uvidíš ! Musí !

    OdpovědětVymazat
  9. To je nejlepší, co můžeš být...v pohodě. DÍky...
    Ale.....já se snažím to právě ze sebe trochu dostat....vlastně nesnažím, jde to samo. Mě strašně mrzí.....víš, kdybych ti nemusela říkat vše, nemusela by ses trápit tím, že jsem slzavá země.....:´( Je, Terko, opravdu mi věř, tohle vždycky bude pravda. ♥
    Víš, já nechci, abys mě slyšela brečet.......protože já nemůžu mluvit,.....nemohla bych ti říct ani ahoj.....a máma mi vyprávěla, jak bylo strašný, když včera telefonem zjistila, že jsem v sanitce a nemohla nic dělat...
    Věřím ti a tomuhle taky. Vím to. Snad víš, že mě na tobě taky...

    OdpovědětVymazat
  10. snažím se, fakt jo....:)
    Jasně, chápu. To je zase dobře, to v sobě nedržet...Marky, ty nemusíš...neni to tvoje povinnost. To mi zní, jako kdybych tě do toho nutila, promiň...Tak dobře, věřím. ♥
    Jasně, chápu. Jen jsem chtěla, aby jsi to věděla...
    Věř, je to tak...díky. Ano, vím Marky...♥ Jak bych nemohla...♥ Díky...

    OdpovědětVymazat
  11. já taky.....musím jít pak mámě otevřít, tak abych sešla. xD :´/ :)
    Co nemusím? To v sobě držet? Nebo ti říkat vše? Jestli to druhé, tak ikdyž.....chm....x´/..je to občas nevhodné, je to nutné, jak jsem si sama v říjnu nebo kdy potvrdila. A mě to neděla problém, říct ti to, ale říct ti to, když vím ,jaké to bude mít účinky...
    Opravdu se mi nemáš za co omlouvat!
    Děkuju ♥
    Vím to a vážím si toho. Už od toho letošního Motola....
    Díky, žemě po tomhle všem ještě dokážeš chápat. Neuvěřitelné je, ež ty to dokážeš a já sama sebe ne. x´) ♥ Díky, Terk

    OdpovědětVymazat
  12. ehm...cha...tak to se dej do hromady holka. :) :´) ♥ :/
    Nemusíš mi vše říkat. Samozřejmě, že jsem radši....ale když říkáš, že musíš, tak mi to přijde, jako že to z tebe nutím...a to fakt nechci. :) Marky...je jasné, že když se trápíš, tak nebudu uplně happy. :) Ale teď jsem vůbec nebrečela..:) Stále mám takovou náladu, jako před tím...x´) ♥ V pohodě...už jsem totiž pochopila, že když budu brečet, moc ti tím nepomůžu...takže tady svírám ten amulet od tebe, ale nebrečím...♥
    Tak dobře...:)
    v pohodě..♥
    Fajn...:) :´)
    chi....to je zvláštně pěkný. :´) ♥ Já se snažím tě pochopit a zatím mi to jde. :´) To je to...já se taky moc nechápu, ale ty mě...je to zase uplně the same...x´) ♥ V pohodě Marky..nemusíš mi děkovat...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Už se stalo, človíčku. :´) :) ♥
    Ale víš, jak to myslím..chjo.....asi napíšu knihu ,,Nástrahy přátelství"...x´) ♥ :´( Nenutíš, já už minulý rok pochopila, že to tak je )sice po menší době) lepší. :)
    Uf...ff.ff.ff...:´) díky za to, tohle je opravdu fajn...:´) Jéhihí...x´) to já dělám celej den, v noci taky. Měla jsem ho i včera. x´) ♥
    Jůůůůůpííí..:) pochopila ♥ x´)
    děkuju je možná v pohodě, ale děkuju je pravda. ♥
    :´)
    The same....hezky řečeno....x´) :´) ♥ To není o tom, jestli musím nebo ne (což mimochodem.....ehm..x´) ) to je o tom, že chci. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. super ! hnedle lepší nálada...x´) ♥
    nástrahy přátelství bych si tedy přečetla...to by mě velice zajímalo x´) ♥ :P Tak dobře Marky...:) :´) Ty jo...to už je minulý rok...teď mi to došlo...
    :) x´) ♥ No...:´) Já si zvykám...x´D x´) ♥ Já vím...:´) :) Všimla jsem si...:)
    eh ? :´D x´) ♥
    Tak jo...dobře...i z mé strany...x´) ♥
    chi..díky ! x´) :) x) ♥ Tak fajne...:´) ♥ Chápu to...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem z toho celá nablblá...x´) ♥ chvíli brečím štěstím, pak zase smutkem....pak musím dělat, jakože nic.....x´) :´D
    o.k. zkusím.....:´) x´) ♥
    no právě....:)
    ..ff...ff...ff ´x´) ♥ :´)
    jakože jupí, pochopila jsi, že se mi nemáš za co omlouvat. :´) x´) ♥
    překvapení...x´)♥
    ehm....x´) :) :´) jako vždy....♥ :´)

    OdpovědětVymazat
  16. cha..tak to je přesně popis mého dnešního dne už od...ehm ? od...00:00 xD x´) :P ♥ Ale já fakt nechápu, že moje rodiče jsou tak happy z toho, že jsem ti dokázala pomoct....mě to přijde jako samozřejmí. Oni říkají, že jsem tam mohla jen tak stát a panikařit a já jsem místo toho řvala na ostatní, ať někoho zavolaj a přinesou pití...máma, vždycky když jí to říkám se rozbrečí štěstím...nechápu...:P :) (promiň...stále nad tím přemýšlím...já za to nemůžu...no, můžu...prostě pro mě novinka a pořád mi to nepřijde jako realita...ale byla jsi happy...pak už jo...:´) ♥).
    zkusíš ? :) :P ♥
    :)
    x´) ♥ x´)..x)
    jo...no, neomlouvám se ti...♥ x´)
    ano...x´D x´) ♥ To mi připomíná, že pro tebe mám překvapení...:´) Musím ti ho v blízké době dát (ne, není to ten dopis co jsem zapomněla s tím méďou *mlátí se do hlavy* xD xP). Ale ono to bylo možná lepší, že jsem to zapomněla..:)
    ehm, ano, snad....x´) ♥ x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  17. cha...tak to můj od 22:46 včera (přibližně) z toho videa...
    Já to chápu. Přesně tohle by totiž udělala většina lidí, kor dětí. Mohla a nikdo by ti to nevyčítal. :) Mámě dneska zkolabovala pacientka v čekárně a její 54letá dcera místo čehokoli začala na mámu řvát ,,Pani doktorko!!! Umře máma?!! Umřee?! Že neumře!!!!" takže tohle se stává i dospělým.
    Já jí chápu. :) :´) (ježiži Terk...jestli se tu někdo cítí fakt příšerně a na promiň, tak jsem to já, ne ty. :) ne, nebyla, jen jsem strašně nevěděla, jak se dostatečně omluvit a nechtěla jsem brečet)
    No, hned dneska začnu psát. :) Vážně. :P ♥ :´)
    To je úžasné. :´) ¦ díky
    nemlať se do hlavy. :/ :) já ti už včera řekla, že mi to nevadí, já ti fakt neuteču. x´) xD :D :D xD :) x´) ♥ Teď teda nemůžu. xD :) Týká se to snad něčeho? :)
    já tě nechtěla zviklat...x´) ♥ :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  18. No, vím...pak mi taky tekla slza....a pak jsi se skácela...víš, co mě na tom štve nejvíc ? Že já to věděla...viděla jsem, jak se kynkláš a bylo mi to jasný. Ale prostě jsem tě jen tak periferně hlídala....to mě štve. Mohlo to být lepší.
    Juj...tak to je hustý. To se mi ale nějak nezdá....ne, že bych ti nevěřila...ale prostě mi to přijde divný...:P :/:) Ale jsem ráda, že jsem se zachovala tak, jak jsem se zachovala...jinak bych ti asi moc nepomohla...:)
    Aha....takže ty jsi nebyla happy...ani malinko ? Mě to přišlo tak, ale nechtěla jsem si to přiznat...protože mi teď přijde, že jsme se tedy pěkně přetvařovaly obě dvě :P :/ ty jsi nebyla happy ale jakoby jo a já to samé-nebyla jsem, ale snažila jsem se vtipkovat. :) Omlouvat se fakt už nemusíš....ach jo...Marky, co z tebou...mě mrzí, že ti to přijde jako že by jsi se měla omlouvat....nemáš totiž vůbec proč a za co. Já....nevím. Nevím, jak tě zbavit pocitu, že by jsi se za to měla omlouvat...:/
    Ježiš...x´D x´) ♥ Tak to jsem si nemyslela, že to vezmeš tak vážně...:)
    x´) x´) Mám podmínku (ha..budu zákeřná Bohyně x´D). Když se ti nebudu omlouvat já, tak ty taky ne....platí ? :) Jedině, kdyby bylo za co...:) ♥ ;) :´)
    Já vím...:) Ale mě to mrzelo no...:/ No nevadí...aspoň ti pak dám vše najednou. :) :´) ♥ Jako to, že jsem ti to zapomněla dát ? Jestli to, tak ano-teď to bude ještě o něco bohatší...:´)
    Nezviklala...dobrý...x´) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Nemá tě to proč štvát, protože lepší to mohlo být jedině, kdybych doslovně ustála svou výzvu ustát ten koncert.
    Možná ti to tak přijde, ale je to tak. Terk, obdivuju, jak ses zachovala.....:´) :)
    No byla z toho koncertu, ale momentálně mi hlavou vířily takový myšlenky, že to přebily. Obávám se, žez nutnosti ano. :P :/ Víš, na tohle bych ti odpověděla, ale bylo by to opakování a stejně.......to asi nejde....:) :/
    Já už s tím poítala předtím...´) x) x´)
    Strašná zákeřačka jsi! xD x´) :D :´) ♥ :´) Jestli chceš ty, tak platí...
    am.....:/...nic....musela bych říct opět to samé
    Ježiš ale vysvětli mi, co jsem ti kromě zkaženého dne, večera, noci, provedla, že mi chceš dát dárek?! TOHLE teda nechápu......xD :/ :P
    Ou ká...x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Marky....já mám takovou chuť ti normálně zavolat a normálně ti říct, že ty jsi mi den, večer a ani noc nezkazila !!!! Vždyť to bylo úžasný ! Ani nevíš, jak jsem byla a jsem šťastná ! Jsem ti vděčná, jsem moc ráda, že jsi tam mohla být ! S tebou....a to i kdyby....já nevim. Kdyby Republikáni nezazpívali, mi tam jen tak stály a povídaly si. Kdyby spadnul meteorit a všichni by utekli, kdyby já nevim co...prostě jsem tam s tebou mohla být....a to, co se stalo na konci mě sice vylekalo-stalo se mi to poprvé že mi někdo omdlel před nosem a ještě k tomu člověk, kterého mám tak ráda a tak mi na něm záleží. Ale to, že mě to vylekalo neznamená, že jsem si to neužila ! A ty jsi mi vděčná.....tobě bylo špatně, ně mě. Ty jsi se tam zhroutila, ne já. A i když jsem to prožívala uplně stejně jako ty...například když ti ta pani protahovala tu nohu, tak jsem ale byla šťastná, že tam jsem s tebou a můžu ti dát ruku aby jsi mě zmáčkla, můžeš se mi vybrečet do náruče a můžu ti pomoct ! Ještě jednou opakuju....TY JSI MI DEN, VEČER A ANI NIC NEZKAZILA !! Jasný ?! ♥
    Dárek je z Barcelony a tam ten nahrazuje Oře...takže si to zasloužíš Marky...i tak by jsi si to zasloužila ! ♥
    Neomlouvej se....fakt ne, prosím. Protože ty za nic nemůžeš...jestli ještě řekneš že jo, tak je mi jedno kde jsi, co děláš a jak ti je, ale prostě ti zavolám a v tom mobilu tě sprdnu ! Ne...to bych si nedovolila a ani bych to nedokázala tě sprdnout, ale klidně ti zavolám a vysvětlím slovně ať už to konečně pochopíš...♥ Vždyť je to tak...
    Díky, že obdivuješ moje chování tam....díky moc...:´) x´) ♥

    Marky díky i jinak...moc...neuvěřitelně moc. Ale prosím...fakt už se neomlouvej...vždyť za nic nemůžeš...♥

    OdpovědětVymazat
  21. Ježiš Terko..........zdáš se mi? x´) :´/ Já.....mmm....vyrazila jsi mi dech.....Je....snad je mi to jasný,....x´) x) ♥ :´)
    Já.....ty víš, jak tia si děkuju.....♥ x´) .´) x´) (šíleně)

    -II- (první věta) Nechci tě štvát, díky...♥

    OdpovědětVymazat
  22. Proč se ti zdám ? Marky...já to myslím dobře. Neštveš mě, fakt ne...:´) ♥ Jak ty by jsi mě mohla štvát prosímtě...x´) ♥ Jsem moc ráda, že je ti to snad už jasný...x´) ♥ ;)
    Vím, protože děkuju stejně...x´) ♥

    ♥ To nic neni Marky...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Já.....tak celkově vzato se mi musíš zdát
    Já vím, že ano. Jak myslíš...díky ♥ JE to možné. :) mpfff......
    hádat se s tebou odmítám.....x´) ♥

    to teda je.....♥

    OdpovědětVymazat
  24. celkově vzato ? Marky...
    To je fajn. :) :´) ♥ Dobře...:´) x´) Je možně, že by jsi mě štvala ? :-O :P :) No tak to rozhodně ne...:´) ♥ mpfff ?? :P :)
    dobře, já taky...x´) ♥

    tak fajn...jak myslíš...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  25. Ppromiňn...x´) :´/ :´)
    Já myslím že jo. :) Já.....to ten pláč...
    ♥ :´) x´)

    asi si dám před pokoj ceduli ,,pozor, brečím".....x´) xD :´) x´/ :´) :´/ bratr je ze mě vedle.

    Díky, Terko...

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý, v pohodě...:) :´) x/
    To je moc fajn...:) Aha...pročpak zase pláčeš ? :/
    ♥:´) ♥ x´)

    Možná by to pomohlo...:) :/

    Díky taky Marky...

    OdpovědětVymazat
  27. děkuju...♥
    to je moc fajn, že myslím, že je možné, abych tě štvala. x´) x) x) :´D
    Já nevím.......já se asi zbláznila.....hrozně mě to celý vzalo....
    ♥ :´) x´)

    vyzkouším. :)

    .....♥ :´) x´´´´´´)

    OdpovědětVymazat
  28. Též...:´) ♥
    To víš...občas malinko sarkazmu neuškodí...:P :´) ♥ Je to totiž blbost Marky....naprostá. :) ♥
    Aha...tak to se mi už dnes stalo...a teď večer už jen dokážu poslouchat, nepřemýšlím...x´) ♥...
    x) x´) ♥

    :) tak mi pak řekni, jak ti dopadlo. :) :P

    co na to říct...x´) ♥ x´)...děkuji Marky...x´) x´) ♥ x´´)

    OdpovědětVymazat
  29. .....x´) :´´´´) ♥
    asi e. :´) budu se strašně snažit, aby blbostí zůstala. :) ♥
    já takhle dopadám celý den....už se z toho klepu a ne a ne se zastavit......poslouchám taky.....x´) ♥ :´´´) x´´)

    tak, že i on projevil zvědavost, co mi je. xD :)

    Terko......prozradím část svého překvapení pro tebe. ,,Nebýt tam včera tebe, dívám se na svět už z nebe." Díky, děkuje ti i máma a táta. Ale já nejvíc. ♥♥ :´)

    OdpovědětVymazat
  30. musela bych se opičit....x´) x´) x´) ♥
    určitě ne. :´) ♥ Jsem si jistá, že se ti to povede...:´) ♥
    Jo...nejvíc mě to bralo ráno. Pak odpoledne doma a teď už zase taky brečím...x´) ♥

    :) to je fajn ;) :D

    Jáj Marky...to je dojemný....díky. :´) Fajn...jsem moc ráda, že jsem mohla pomoct...:´) ♥ Marky, nechceš už spát ?

    OdpovědětVymazat
  31. prosímtě hlavně ne v realitě. to bych ti nepřála. x´) :´)
    jak jsem řekla.....:´) ♥
    já vlastně měla asi dvě hodiny z dneška neprobrečený, jinak jsem vodní elektrárna....x´) tak uvažuju, že nejen tobě, ale i sobě vážně koupím ten nafukovací kruh pro mrňata. :´) x´)♥ :´)

    mě je to jedno.....xD :)

    Terk, Shiran ti blikne za mě, jak moc ti děkuji. :´) ♥ Terk, asi jo, protože...no...mám z toho nějak teplotu a nechci zítřek jen proležet v posteli. Přeju ti, abys dneska usnula....:´) Kdybys chtěla napsat nebo něco, klidně..:´) opravdu. Já neusnu. Já vlastně ani spát vyloženě nejdu. Jen si lehnout.

    Kdybch se uměla vyjádřit slovy, vziklo by spoustu slov vděčnosti nových. Protože to ale nesvedu, posílám upřímného pohledu,. Děkuji ti, človíčku, takhle moc, jako je jasná dnešní noc.

    Díky :´) ♥ ! Páá

    OdpovědětVymazat