pondělí 4. dubna 2011

moje blbost ? :P :/...

No...tak jsem zase v bungalovu a už čekám na zítra...opět se nudím a opět mě to nutí do slz...pozor...už jen dvakrát ! Stále se to snižuje...jsem jak malá holka...
  Zjistila jsem, že tady jsou dva Češi. Jeden je tu na čtyři týdny a toho druhýho ani neznám. Nic o nich v podstatě nevím. Nevadí mi to....ale přijde mi to divný. Včera na večeři byli čtyři rusové-tři kluci a jedna holka. Dneska jsem tu objevila dva Čechy.....a ani se mnou nepromluví ? Mrzí mě to...teď jsem viděla jak si kupují brambůrky a pak šli k jednomu do bungalovu pařit...proč ty rusové vezmou k sobě i tu holku a tihle dva mě ne ? Mrzí mě to a štve....i když vědí, že jsem Češka nesednou si ke mě na obědě|večeři|snídani....:( Chtěla bych se s nima bavit, ale nemám tu odvahu...:( Takže jsem zase všude sama a nikdo si mě nevšímá....a když, tak mě ty větší vyfakují...ach jo.

 No jo....tak já jdu zase nudit...asi zase někomu zavolám.... :) Jako včera ten hovor...x´) <3 moc mi to zvedlo náladu...x´) <3 chi...ty písničky tam...x´) No krása...x´) <3)

  Tak jo....páčko lidi...jdu se nudit...a možná slzet...

Žádné komentáře:

Okomentovat