pondělí 7. února 2011

Wooohou xD xP

Jůj já nemůžu xD Je mi blbě, točí se mi hlava, nepromluvím, ale jsem nehorázně vygebená xD :P Nejlepší na tom je, jak se nemůžu smát, tak to zní jak.....jak nějakej vorvaň. xD xP No proste moc tohle ! :P

6 komentářů:

  1. To jsem úpně nejvíc pochopila :DD xD Ty seš fákt ťulda! :) ♥ Ale ty za to nemůžeš.. :D xD Co si ,,zase" hulila?? :D xD ;) :') Jinak jsem ráda že máš ,,dobrou" náladu :D xD

    OdpovědětVymazat
  2. No jo...to nepochopí asi nikdo xD xP Ano, ano....nemůžu za to, že jsem ťulda :) :P
    Hulila jsem život děvče xD xP To je nejhorší...x( xD

    OdpovědětVymazat
  3. Asi né no :D xD Já jsem ráda že jsi ťulda! :D xD :) Tak to jó.. :D to já sem zatřískovaná životem :D xD Nj... :) :D xD
    Maminka kůli tobě koupila postel pro hosty! :D xD Takže koukej ať seš tady s kartáčkem na zuby, pyžamem, mačetinym chlupem a s Tvrzem! :D xD

    OdpovědětVymazat
  4. tak jo...:P :) Jo....zatřískovaná...jak se tomu Tvrz tlemil xD :P
    Cože ?! x( xD Tak to mě mrzí teda...:/ Jáj....třeba mi bude ještě dobře...nebo to budu hrát...chachááá...mám ďábelský plán. xD :) Hele, možná u tebe budu moct ve čtvrtek nebo v pátek spát...ještě se uvidí. :) Ale nic neslibuju ! :/ :)

    OdpovědětVymazat
  5. :)) to by bylo fajn! :) Hraj to! hraj to! :D xD čtvrtek čtvrtek! :D xD

    OdpovědětVymazat
  6. :D ano ano...pokusim se pokusim se :D poď na skype, poď na skype ! :D

    OdpovědětVymazat