pondělí 14. února 2011

happy alone forever day, my friends !! :D

Tak jsem ti Traktůrku taky něco teda udělala...:) :P Pro tebe: tady je tvůj rocker xD :)
Tááák....a tohle je pro nejdůležitější osobu na světě...:´) :) Oři...tohle je pro tebe:xD :´) ♥ :P

23 komentářů:

  1. no nazdár, Božský marode! :´) x´) to video....no chácháchá!! xD X´) XD já si říkala jako co to je! xD :´) X´D dost dobrý, děkuju ti. :´) taky, hezkýho Valentýna a děkuji...:´)
    jinak už jsi doufám po tom zajisté proleženém dni (:D) v pohodě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No čáááu Ořský Olypioniku :D x´)
    Není za co. Nějak mě to bavilo...:D xD x´) No jo...tobě taky. :) ¨
    Noo...chichi...ani ne. :P :D Ale tak do školy nechodím....šly jsme s mámou k doktorce a jsem týden doma a pak mě poslala k neuroložce na hlavu...:D xP Takže nic. Ale v pátek plánuju příchod Nad Alej. Nasťa říkala, že MUSÍM přijít. :) budeš tam poslední hodinu ? :) :´) Jinak co ty ? :) Co Terka ? :) :P

    OdpovědětVymazat
  3. CHi chií! x´) krásný oslovení. :´) xD X´)
    no jo, dík...x´)
    Jéžiš, to je rozumné, konečně se doufám úplně uzdravíš! :)
    No jasan. :) Pokud do tý doby neskončí svět, tak tam budu. :) Terka....no tak tu uvedla Horálková: ,,Tohle je vaše nová spolužačka Terezka Váchová." a tím to haslo. Terka nám zamávala a celý den neřekla ani ň. a mně už vůbec ne, protože je němčinářka. ale jinak si myslím, že ta fotka byl fakt omyl. :) přijde mi docela v pohodě.
    jinak já dobrý, zemák na nic, ale sranda. xD :) kašel jen ráno a až zas teď, přes den jen normálně. teplotu už nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. :) Vždyť je to tak...:) x´)
    není za co ! :) :´)
    Snad ano.:)
    super....tak možná Alej přepadnu. :) Horálková ? chi...když jsem tam přišla já, tak jste zrovna měli matiku a taky tam byla Horálková. :) Ale ne....na té fotce je ona....já vím, že vypadá jinak. Na fb jsem si jí přidala a já vim...blondýny, brýle a rovnátka..:D ehe...Elišák...:P :D S Měrkou jste se spletli o jeden rok. :)
    Aha...aspoň, že sranda xD To je fajn....třeba to bude pak ulně v pohodě :´) ♥
    Mimochodem...už máš v počítači to video, jak ti pak ,,loklo v křupti" ? :D xD x´)

    OdpovědětVymazat
  5. to se uvidí,no...:´) xD
    od května je a vždycky bude. :´)
    jiná možnost se nepřipouští! :D :´)
    no téda, Božský přepadení! x´) :´)
    jo, já vím. jenže tebe aspoˇnuvedla Langrová a tys nám o sobě i něco snad řekla, si myslím, ne?
    no na fotce mi fakt přišla jak typická pipka. ale co, to je jedno, prostě věřím, že je fajn. :) no přesně. x´) jsem zvědavá, co k nám za Elišáka přijde příští rok. xD :´)
    to jo, Klika perlil. :D :)
    no nemám, ale snad brzo budu. :) pošlu potom. :´)

    OdpovědětVymazat
  6. každopádně jsi tam byla. :´) xD
    Tak ode mě taky. :) x´)
    Áno...:P :)
    chi...:D :) snad ano...x´)Hofmanku tase přepadnu až tam...nepíšete něco, že ne ? :P :)
    No xD To si pamatuju...,,tak..ahoj. Já jsem Terka a přišla jsem sem kvůli tenisu a chtěla bych se s vámi bavit. No...snad to vyjde..." xD To byl strašnej trapas xD :´)
    :P To jo...určitě bude. :) Já se na ní v pátek teda těším. :P
    To nevím. :P Ale doufám, že pak ten další ten samí, co před rokem...:D :) x´)
    to je fajn..:)
    oki...:´) xD

    OdpovědětVymazat
  7. to jo. :)
    ....:´)..♥:´)
    no ta z tebe bude vypytlená zase. xD X´) :) první co vidím, když přijdu po prázdninách do školy je Dřínková, druhý byl Hospoda a třetí Mochan nesoucí rakev. xD :P Fakt prča. xD :´) né, jenom zemák píšem.
    no jo....x´)....to bylo hustý. :´) a vidíš, jak to vyšlo. x´) :´) ♥
    fájn. :) :P
    nejsi sama...:) x´)
    OJO....:)

    OdpovědětVymazat
  8. :) ;) :´)
    přesně....x´) ♥ :´)
    Chudinka...přesně. xD :´):)
    hezký nooo...:D xD :P První Dřínková...nechtěla bych ! :P :) xD Uff...tak to by mi mohla Hoffmanová dovolit. :) :´)
    to bylo teda hustý...xD :´) Vím, že jste se mi všichni smáli...jako že jste se zasmáli. xD :´) ano, vyšlo...x´) ♥
    :) cha...prej ,,:P" :D Já z tohodle smajla od tebe nemůžu xD
    :) x´) :´)
    chi...:)

    OdpovědětVymazat
  9. opět: výstižné! x´) :´)
    ale néé chudinka, spíš š´tastná profesorka. :´)
    na mě byla dneska hodná. :D :) jo, měla by. :´)
    no to víš, hlavně my s Měrkou jsme málem spadli ze židle. xD X´) :´)....
    a za to jsem strašně vděčná....:´) ♥
    no jó pořád, já vím, že je to nezvyk. xD :P :) :´) nesedí to ke mně, že? :)
    :´).....x´) :´)

    OdpovědětVymazat
  10. :´) x´) Díky :´)
    no...chá...to tak. xD x´)
    To je fajn...jinak bych jí v pátek ,,domluvila". :D :´) Snad...:) :´)
    xD :´) chichi...to je fa-ajn. :D :´)
    já jsem za to vděčná nejméně stejně, jako ty. :´) x´) ♥
    už nebudu otravovat, neboj. xD :)....no...ani ne no. :P :) Nějak si tě nedokážu tak představit...:P :D :´)
    q:´) :-´) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  11. ehm...díky. x´) :´) ♥
    jistě, ty víš, že nelu. :´) :)
    jasně, do ní. xD pomohla bych s ,,dolmuvou" x´)
    ano. :D :´)
    ach ten věčný vděk....x´) :´) ♥
    neotravuješ! :) dělám si srandu. :´) já vím, já taky jazyk vážně moc neplazím. xD :´) jednou jsem to udělala ze zájmu, jak mám dlouhej jazyk a hned mi přistála facka, že je to neslušný. od tý doby ho neplazim. :) :D
    :´) ♥ x´)

    OdpovědětVymazat
  12. ehm...taky...:´) x´) ♥
    :) :´)
    super...:D :´) x´)
    :D :´)
    tohle jsi řekla uplně přesně...:´) x´) ♥
    Já vím...xD :´) Aha...tak to jo. To tedy chápu :) Ale prostě tenhle smajlík+ty=můj výgeb. xD :´)
    x´)♥:´)

    OdpovědětVymazat
  13. Jestli tamten smajl + já = tvůj výgeb, tak ,,stop and stare" !
    :P :P :P :P :P :P XD :P :P :P :D (já jsem táák neslušná! xD) :P
    jiank mám univerzální odpověĎ na všechno ostatní, co jsi napsala....:´)! :´) x´) ♥ :´) (chchi x´) )

    OdpovědětVymazat
  14. chi...:´) xD já nemůžu...fakt ne...:D xD :PPPPPPPP xDDD (ano...tááák strašně neslušná xD ). Díky za výgeb Marky....zrovna se tu malinko trápim....
    to mě těší ! :´) x´) x´) ♥ (přesně...chichi...jak předevčírem...x´))

    OdpovědětVymazat
  15. to je super! xD :´)
    já vim, no...stydím se. x´) :)
    není zač.....snad tě trápení už přešlo...? :( :) jsem na tom podobně...
    no jéje......takovej historickej výgeb...já vůbec nemohla přestat.....x´) x´) :´) ♥ (vratťe někdo čas....:´) )

    OdpovědětVymazat
  16. hm...:) :´)
    nemusíš...x´) :´)
    Copak se děje Marky ? :( x´( Já si prostě nemůžu pomoct a musím brečet....víš, četa jsem si komentáře ze včera a u jednoho mi došlo, co jsi napsala....že jsi už hodně krát plakala kvůli těm třem měsícům. A mě to teď teprve fakt došlo...tři měsíce...blbý tři měsíce jsem byla tak strašně slepá....x´( Ale co trápí tebe ? :( To mě mrzí....já tady v ruce svírám ten amuletek od tebe a strašně mi to pomáhá....tvá ,,přítomnost" tebe tady aspoň malinko...
    Ano...velkej výgeb to byl xD :´) x´) ♥ (tak to by teď chtělo...:´) x´))

    OdpovědětVymazat
  17. snad nemusím...x´) :´)
    Ale nic velkého.....je nmi po pěti letech basketu, co hraju odjakživa jen pivota, táta oznámil.....že mu trenér řekl, že mě předělá na křídlo. prej na pivota nemám váhu....x(...já tak moc nechci....
    ale to je nic. :( :)
    aha....no jo.....mě to právě došlo už dřív.......ale tak.....co bylo, to nezměníme. vždyť já taky byla slepá. tři měsíce......moc dlouhá doba....
    to mě těší, že ti aspoň nějak pomáhá....´:´) já mám Krtečka pod polštářem jako antismrtící sny. :´) a taky pomáhá. :)
    .....jsem ráda, že mám na co vzpomínat....:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  18. nene...:´) x´)
    Aha....to mě mrzí. :/ :( Ale Marky....změna je život. :) Co ty víš...třeba ti to půjde líp. :) Uvidíš....hlavně se toho neděs hned, když jsi to ještě nevyzkoušela. :) :( Ale chápu tě, no. :/ :(
    Ale je to něco...:) :´(
    Ano...moc dlouhá doba vzájemného míjení.....ale možná je to o to hezčí....já už vážně nevím...:´( x´(
    ano....to tedy ano. :´) to jsem taky moc ráda, že pomáhá ! :´) x´) ♥
    já taky...strašně moc ! :´) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  19. uff...:) x´)
    já vím.....ale.....nedokážu si říct ,,super, proč ne, to mi neva" aniž bych si lhala......
    ne-e...
    asi ano......netrap se tím. :´)
    no skvěle. :´)♥
    vzpomínky mi nikdo nevezme, pokud neztratím paměť ( a to teda neplánuju) x´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  20. :´) :) x´)
    jasně no....chápu...:/ Co bolí, to přebolí Marky...a to i třeba ve sportu, věř mi. :) :(
    ale jo. Je to tvůj problém a tvoje problémy mě budou vždycky zajímat a budu se ti snažit pomoct, poradit a nebo aspoň uklidnit Marky...a to mi nevezmeš ! :´) ♥ To bych teda byla pěkná kamarádka na baterky...
    x´) ♥ Přesně...:´)
    To jsem ráda, že to neplánuješ..:´) Zuzka mi dneska psala, ať si nezlomím ruku. Moc jsem to nepochopila, ale tak jsem si (v mojí náladě..) říkala, že kdybych si měla vybrat mezi rukou a otřesem mozku, vybrala bych si ruku. :´) :(....
    Díky Marky...! ♥ x´)

    OdpovědětVymazat
  21. jasně......hmmmm, pravda pravdoucí...:) děkuju, zapíšu si to za uši . :´) ikdybys na mě odteď navždy kašlala, tak to ,co jsem s tebou za ten necelý rok zažila a c ojsi pro mě udělala, to už nidko nidky nesmaže. :´) ♥ děkuju ti. :´)
    tak to taky nechápu.....ale dobrá rada, ruku si fakt nelámej....nikdy nevíš, jestli se to spraví...:/ :) takže be halthy, Godness! :)
    díky, Terko! :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  22. :) :´)
    A co mám Marky říkat já ? Ty jsi toho pro mě udělala nejméně tak stejně jako já pro tebe...:´) x´) ♥ A věř mi, že jestli já se na tebe někdy vykašlu, tak to by mi muselo fakt hodně, strašně moc přeskočit v kebuli...
    Taky děkuji ! :´)
    Já vím, že nevím. :) :( Mě se ruka jen tak nezlomí a na víc teď, když jí mám...já nevim co. :P :) Takže I am halthy, Horse. Don't be afraid. :´)...Thanks ! :´) :)
    Můžu se opakovat ? Noo...klidně budu....Díky ! :´) x´) ♥
    Mám otázku...co ty a spaní včera ? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Bohyně moc promiň, už zas musím jít. :) :/ Zas ten záchvat kašle. Tak ti přeju, ať se brzy vyzdravíš, nemáš důvod k trápení a pamatuj si, že jsem ti OPRAVDU MOC VDĚČNÁ! :´) ♥ Krásný sny,. :´)

    OdpovědětVymazat