úterý 22. února 2011

Snažení se nechmuřit..:/ :P :) x´)


Tak se tady snažím nechmuřit a tak koukám na videa....:´) xD Aspoň se zasměju...:P :) Ale já mam strašnej smích...:D 
 Jinak dneska škola super....xD Sranda nehorázná.....Traktůrek mel dost...jako vždy :D xD Už se těším na čtvrtek...:D xD Ale ráno o tu aj...prej ,,Pane učiteli...můžu na záchod ?" ,,Tak jdi." ,,Dějkuju...."
 Benky ,,co je ?"
 já ,,Píše mi Marky...:)" no a pak jak jsem přišla, tak jak se všichni ptali...:D Nebo jak mi furt kluci čuměli do výsřihu....to bylo vtipný xD :P Já dneska nemohla....a nehorázně mě bavila fyzika....jde mi to. xD :P I když mě všichni nazývají ,,šprtka", jak jsem za to vlastně vděčná....když MĚ někdo nazve šprtem na fyziku, protože to umím a odpovídám dobře, tak jsem nehorázně šťastná....já+fyzika= :P :P :P :P x(.........a teď-já+fyzika=docela to jde ;) 
 No moc...:D :P A o tu velkou...prej ,,Mě se chce běhat..." 
  Traktůrek ,,Tak běž no...."
 já ,,jupíííí" xD a běžela jsem :´) Já měla tak strašně divnej pocit, že jsem to musela vyběhat i když se mi pak točila hlava...:P :/ :) Ale to kolečko s puštěným Marchin on za to stálo...:´) ♥ A pak jak jsem šla na trénink a ta písnička...no já nemohla xD Vůbec přířoďák byl sranda xD xP
  Kdyby jste věděli, jak já se nudim...normálně si píšu sama maily, kde si píšu smajlíky abych zjistila, jaký můžu používat a co funguje....a objevila jsem novýho smajlíka...:D Super...jsem šťastná. :D :P :) Tedy....spíš mám dobrou náladu...:) 

 No tak se zatím mějte......se you later animals. xD ;)

3 komentáře: