čtvrtek 24. února 2011

Dnešek=strašná sranda xD







Dneska ve škole největší sranda...xD Ta flaška, viď Traktore...xD :P Já nemohla....ale to píchání je dost nepříjemný xD :P cháá...já mám dost ještě teď. A ten Tvrz o tom těláku...jak si vzal mojí růžovou mikinu a prej mu růžová nevadí. xD Já z něj nemohla...:D On je prostě nejlepší :D Jak si ho tam pak málem uškrtila...xD Já nemohla...:P :D xD
 Pak o tu fyziku a chemii.....jak jsem Adéle pučila iPhone a ty jsi jí nevěřila....já za to nemůžu, že jsem tak blbá...ale vrátila ho bez ujmi na zdraví xD :) :P

No super den dneska..:D :) Totální výgeby o ájinu a tělák...xD A jak prej ,,Just the way you are...hmm..." a ty ,,chcííípni...hmm..." :D xD moc ....:D xD ♥

 Vysmátej den zatím...:D Ale teď nějaká nálada na nic...:/ :) No...zatím chmuřit nebudu...nemám čas. :D :) Ale nejde se k psychoušovi...jupííí...xD x)

Zatííímm...hoooj...šílencííí xD xP See you later amimals ;) :P

Žádné komentáře:

Okomentovat