pátek 25. února 2011

Škola...:P :)

No...tak zase dneska byla škola....ehm...jak jinak. xD Dneska to nebylo tak vysmátý....do konce jsem se uráčila mít i depku....při výtvarce, poslouchání all this time a vzpomínání na 3 měsíce mě to nějak vzalo...ještě jak jsem byla v té škole...no prostě jsem z toho měla depku. :( :) Ale už jsem v okei xD :) Tak já sem dám fotky xD
výměna bot no...co naděláte...Traktůrkovi zatuchla noha xD


mám krev až na triku...:/ Afrika xD

náš emohubák (kterého jsem malovala skoro sama xD) Heřman :D

:D peace ! :D

učení ájiny..stejně na nic :D




a mě jako nefotíš jo ?! :D

a budeš mě pořád fotit ? :P

ehm....:D

tahle se mi líbí :D :) ♥

no to je něco xD

nefoť mě..nefoť mě...:!! :D

jako blondýna xD

já ten pohled neumim....tohle je spíš vraždění xD Vypadám jak Tvrz xD 

pohled ze z hora...

pohled ze zdola xD

pohoda před ájinou :D xP


krev i na tašce :D

:P :P :P plazí jazyk no...:D

Žádné komentáře:

Okomentovat