neděle 6. února 2011

,,samotu mám na návštěvě..."

Já to nechápu....
  Ještě před chvílí jsem měla uplně super náladu....byla jsem na zahradě a fotila se, blbla a kopala si. Pak mi v mobilu začala hrát písnička Iridescent a nějak mě to vzalo...
  Bolí mě ruka, brečim, poslouchám Mareše....a nejen tři slova a nějak mě to dojímá ještě víc. Já ho nemám ráda, ale jeho texty jsou pěkný !....
  Z Křesína jsem si přivezla věci, které mám už od narození. Fotky a stará alba z mého mládí............jsou tam fotky, které mě nehorázně dojímají....................z prví třídy.........z druhé......a pak už ta nejsme všichni...:( x'( Když jsem jela Křesínem, vzpomněla jsem si na jednu strašně silnou vzpomínku......bohužel ne šťastnou.....:( x´( Před tím mě to tolik nevzalo,.......ale teď..........

  Ach jo......já to fakt nechápu....:( :´( :´(
 

Žádné komentáře:

Okomentovat