úterý 15. února 2011

chichi....:´) xD ♥

31.1.10.-je šťastná Pražačka zatím :D
1.2.10.-tady je to super hned mě všichni vzaly ale trapas při představová ní jaj no tak já sem terka malečková a sem z loun a sem tu kvůli tenisu a tak sem chtěla abysme spolu mohli vycházet a bejt v poho no tak ( a celá vysmátá haha :D) no a tak no trapas ale stejně se mi stejská no neva :( :'( :* :D tak papa všichni
2.2.10.-super áááááá dobrá nálada jako vždy :D ♥♥
5.2.10.-The best friends forever :D ♥♥-eliška. domča šiková, bára kůrková, náťa....
16.2.10.-ach jo život je nespravedlivej jak prase... :'(
19.2.10-je nešťastná prortože už dlouho neviděla ani neslyšela své minulé ale stálenejlepší kamarády a protože zítra odjíždějí na lyžák a ona ne :'(
26.2.10.-jen kdybych nějaké pořádné kamarády měla...
27.2.10.-muj život mě dost...
6.3.10.-miluju dnešní den v palladiu s eliškou áá super cool den a večer míša ♥♥, ááá já se asi po mě se tak stejská ááá :'(
7.3.10.-‎:D super nálada ;)
14.3.10.-ach jo zejtra zase škola :P
15.3.10.-docela super den ;)
26.3.10.-prší prší jen se leje ... OMG toje jako na nic ta bouřka upe velká a upe hromy ty kráso ještě že je janny v Křesíně... jak by řekl můj trenér '' a nezaprší a nezaprší '' :D
27.3.10.-no tak doma :D super den v kotvě a v šestce :D super další něw hadříky a taška...cool :D
28.3.10.-je úúúúúúúúúpe šťastnááááááá :D :D
31.3.10.-hmmm tak dobrý no super den až na ten výron z fyzičky :P ale zejtra eliška áááá super upe se těšim miláček můj :* bude u nás spát těšim se moc :D zejtra bude pařba ale ten otník to newm :P :D
1.4.10.-prej dneska táno '' čau eli no já nwm jestli k nám můžeš přijet máma furt prudí....................... apríl :D a vona jo na tk já se vám nebudu vnucovat no. Já jí pak píšu no ty vole dit jako to byla prča a vona prej '' no jo omg já upe sem si nevzpoměla že je apríl'' bože ta má dost ale těšim se dneší večer moc moc :* :D
3.4.10.-nevíc mě na tom štve že sem ti eli dávala tu mikinu :'( :D ale upe sem včera vzpomínala :) I like you :*
5.4.10.-ach jo nejhorší dva dny....máma nasraná kvůli finále a já brečim protože ani newm co mam dělat zejtra test z FJ a já to vůbec nechápu a všechno je v p.... :'( :P :(
8.4.10.-O2.A1.hod Fy odpadá (Dří) :D
13.4.10.-sakra....jak se menoval ten ňouma co ukrad ty náušnice pls kdokoli ze třídy poraďte ;) ten bratr byl Stephan že jo :D ale tasm ten to byl snad Mark bo co ?? :D, no super teď se dozvim že propadám ze 4 předmětů....úžasný prostě hm... :P
18.4.10.-dneska upe nej den a upe nej veeeeejkend s Anna Taliánová :D XD my máme dost turnaj C ve Zlíně upe super sice druhý kolo spolu no...ale jinak upe cooooool :D super ani dik :) ;)
20.4.10.-dneska upe super hodina v parku s aldinem ale pak na tréningu zase to debilní břicho jakovčera :P no nic prostě je to na ho*** ale jinak super 1 s chemie :D :D den docela dobrý ;)
27.4.10.-ach jo...vůbec newm co mám psát do protokolu z bižule hlavně do závěru je to :P pls poraďte někdo :)
28.4.10.-máma mi kdysi říkala jedno přísloví '' sejde z očí sejde z mysli'' pomalu si uvědomuju že to asi bude pravda..
29.4.10.-tak projíždim web a koukám dneska v Lounech měli nějakou akci školy 3.-4. hodina tak jenom pls napište co to bylo :D dik
6.5.10.-zejtra poslední zvonění :D bude první tři hodina prča...budu chodit s Aldinem xD :D
7.5.10.-Markéta brečela celou cestu do jídelna a pak když sme si sedli ke stolu tak sme nemohli se přestat smát...:D prej ''bože už mě nerozesmívej nebo se udusim :D '' jako prča jo :D :D upe nej ''v tý tyčince je alkohol určitě jo pěkně to smrdí :D '' já nemohla '' fuj to smrdí'' '' já ti to řikala hmm...:D '' bože nej den na konec tejdne...;) :D upe něco jinýho zase :D
8.5.10.-áááááá... Nejlepší odpoledne na světě venku z Honzou měrkou a dozvěděla sem se že mě miluje ♥ a já jeho taky...♥♥♥ nemůžu prostě upe nejvíc šťastná Terezka :D ;) a odpoledne a kolech upe super taky lezení po skalách...Honzo fakt moc dík za super den ;) I ♥ you ;) :*
11.5.10.-dneska super škola...zase vysmátá z Mačetou omg to nejde už...:D xD
13.5.10.-hmm...tak dneska zase super den ve škole...xD upe prej Pane bože...co já sem bůh ?? jo ...aha. Pak o občanku jak zlepšit lidi...uctívejte boha!!! :D :D upe nej den s Mačetou a Zuskou...:D xD q:)
14.5.10.-Dneska den v Palladiu...vzpoměla jsem na starý časy s Eliškou...bohužel se už nikdy nebudou opakovat. Bylo to krásný...dik měla jsem tě ráda a všechny v Lounech...nikdy už to nebude. Ale zase teď mam Markétu a Zuzku nej kámošky :) je sranda holky sem moc ráda že sem vás potkala. Budu vzpomínat vždy...
   zatím vše....nefunguje mi fb :( x( :D

Žádné komentáře:

Okomentovat