neděle 13. února 2011

slzy smutku+vzpomínky=přemýšlení nad budoucností...

třeba tohle jsem našla....přesně si pamatuji, že jsi to psala Nad Alejí o matiku...
tak si právě rovnám šuplík s věcmi do školy......a nacházím tam stále věci z Aleje.........stále starší a starší...:´) x´( Pořád mě to nutí vzpomínat.....do toho Richard Marx...ach jo...:´( Já už tam nikdy nebudu.....nikdy se tam nevrátím........BUDOUCNOST mě děsí......už zase....Dneska jsem tam uplakanej den....x´) x´( ♥

18 komentářů:

  1. A no jo´....to si pamatuju.....to tričko I ♥ Haiti...:´)..no ten papír, to je dojemné...:´) to nevíš....třeba jo, třeba se vrátíš...kdoví. no jo, stará známá budoucnost....:/ ale momentálně tě chápu, mě taky děsí budoucnost....
    uplakanej jako v dobrém smyslu?

    OdpovědětVymazat
  2. :´) ♥ Hodně jsem ho nosila....:)
    jak to ? Pročpak tě děsí ? :O :(
    No....jak kdy...

    OdpovědětVymazat
  3. No právě....:´) to bylo tohle triko, růžová mikina, šedá mikina s pruhy a velký sponky = ty. xD :´)
    ale tak nějak......hlavně kvůli té nové holce,...
    aha...:/

    OdpovědětVymazat
  4. aha xD :´) Ty jo...to mě nějak dostává...já o tom nic nevěděla...jáj...pamatuješ, jak jste mě se Zebrou ,,pomlouvaly" o hudebku ? :´) x´) xD ♥
    Tý jo Marky...ber to takhle-třeba tobě a odMěrkovi vyjde Elišák :D :)... Prosím...hlavně se neboj...jenom to ne...ještě ty prosimtě...x(
    ...:)

    OdpovědětVymazat
  5. no jo..xD Jasně...na to se nezapomíná...:´) x´)
    jjo....:)
    o.k. když si to přeješ....:) stejně právě teĎ nemám čas se bát. xD :) nechci, abys byla smutná....:(
    tak je to správně...:)

    OdpovědětVymazat
  6. to tedy ne...:´)
    :) ;)
    to je fajn....:) To mi připomíná, že ti chci přikázat, ať v noci spíš....déle než dvě hodiny, jasný ? :) Víš, já jsem dneska smutná tak celý den....kromě rána a toho zápasu...:) :´) x´) :( :´(

    OdpovědětVymazat
  7. také myslím..:´)
    správná odpověď. :) :´)
    ty mně......Terko, to ty prosímtě....vyspi se aspon trochu, když už nemůžeš splnit to, co by bylo na místě a to je ležení v posteli. mně jasný, snad ale tobě taky...
    aha.....no jo, to se stává. zase třeba zítra budeš vysmátá. :´) :( :)

    OdpovědětVymazat
  8. :) :´)
    Marky já se budu snažit. Ale nemůžu ti zaručit, že usnu...Ale ty taky...záleží mi na tobě ! :´( :´)....
    snad jo... A mám pro tebe zprávu...nejdu do školy. :) Takže k posteli mě nebudeš muset vázat xD :´)

    OdpovědětVymazat
  9. x´) :´)
    tak teď jsi to napsala úplně přesně...:´)
    teda možná to bude vypadat divně, ale řekla bych ,,no hurá" . vím, že to chápe. :) prostě jsem ráda, že se z toho snad konečně vyležíš. :´) a jóó, no to mě těší! x´) xD :´)

    OdpovědětVymazat
  10. :´) x´)
    :´) ♥
    :) :´) x´)
    xD :´)

    (já fakt nevím, co víc na to říct...)

    OdpovědětVymazat
  11. chichichi chi :´) x´) x´) :´) TÁKOVÁ ZÁSOBA SMAJLÍKŮŮ....X´) :´)

    a já fakt vím, že ty nemusíš říkat nic .:´)

    OdpovědětVymazat
  12. zásoba na celý večer...:´) x´) stejně cítím, že ty slzy nebylo vše...ještě mě toho hodně čeká...:´) x´) :´(

    ...chichi....:´) x´) to ty taky ne přece...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  13. i noc. :´) x´)
    no tak to musí ven, to je jasný....:´) mrzí mě to....ale zase....uleví se ti. :) :´( :´)

    jo přece. x´) :´)

    OdpovědětVymazat
  14. to jsem nechtěla říkat, protože chci aby jsi spala...x´) :)
    :) No jo...nemusí tě to mrzet Marky..fakt ne. :´) Mimochodem...už jsi četla ten dopis ? :´) x´)

    přesně přece...x´) :´)

    OdpovědětVymazat
  15. ahááá! x´) xD :´)
    věím ti. :)
    no samozřejmě. :´).......(nemá slov)....:´) ♥...:´)

    famoźní mluva. x´) :´)

    OdpovědětVymazat
  16. no jóóóó...xD :´) x´)
    Díky. :´) ♥
    chi...:´) ♥ x´)

    jáj...to teda ! :´) x´)

    OdpovědětVymazat
  17. no tak jóó. x´) :´)
    já taky. :´) ♥
    výstižné....x´) :´)

    připadám si jako blázen...x´) :´)

    OdpovědětVymazat
  18. fááájn x´) :´)
    obě. :´) ♥
    óó děkuji...:´) x´)

    přesně...:´) x´) obě jsme blázni...:´)

    OdpovědětVymazat