pátek 18. února 2011

Návrat do reality.....

Tak jsem se vrátila z Aleje.....:´) :´( celou cestu domů jsem brečela....Návrat zpět do reality. Když jsem tam, cítím se......cítím, že tam patřím. Mám tam své nejlepší přátelé a i když se mi jednou kluci smáli a Štěp mi podkopl nohy, byla jsem tam šťastná....:´) ♥ Nejkrásnější hodiny dneška+jídelna+knihovna a na zastávce. :´) x´) ♥ Doufám, že nebyly poslední....určitě zase někdy přijdu. :) :´) ♥ A teď poděkování dvěma osobám:
 M.:......tobě děkuji už dlooouho ! A nelituji toho, protože ty si to zasloužíš ! ♥ Dneska jsem ti byla zase strašně moc vděčná....Nad tou Alejí o zemák....bylo to, jako kdybych tam zase patřila. I když ti nebylo moc dobře ( a bylo to a tobě vidět), tak jsi se smála a byla jsi v pohodě. :´) ♥ x´) Děkuji ti....za vše a nikdy nezapomenu ! :´)
 Z.:.......ty jsi mě dneska strašně moc dostala. :) :´) Smály jsme se spolu a vypadaly jako zhulený. xD :) Ale pak..........taky to mělo něco do sebe, to mi věř. :´) Rozhodně se mi nemusíš omlouvat ! :´) To je to poslední ! :´) ♥ Děkuji ti ! :)
 A teď oběma: Holky na té zastávce to bylo strašně dojemný...:´) Takovéhle hromadné loučení jsem ještě nezažila.....v podstatě dneska jsme byly všechny tři a za to jsem strašně moc vděčná.....konečně...konečně se to povedlo, že jsme tři....:´) ♥ Děkuji vám, že jste mě mezi sebe vzaly a to vám nikdy nezapomenu....:´) ♥

  Tak.....pardón......vděk ze mě musel ven. :´) Čtenáři...mějte se pěkně. A holky........Z., ty si užívej víkend a pak ten týden a M.,....tobě jsem to napsala do překvapení....:) :´) x´) x´( ♥ Děkuji vám......strašně moc ! :´)
Tak.....a teď do pohádky...:´) ♥ :( :( x(

Žádné komentáře:

Okomentovat