neděle 13. února 2011

už jsem se rozhodla.....

takže fajn....já tady fakt nebudu ! Už jsem se rozhodla. V 14:05 odjíždím do sadu a bude se tam procházet, protože tam se cítím nejlépe.......jak sama, tak třeba s Marky. Ale prostě budu tam....na místě, kde se cítím bezpečně............asi sama. Možná je to lepší, že mě nikdo neuvidí brečet.....

  takže lidi přejte pěknou cestu, já za hodinku vyrážím. :´) x´(

5 komentářů:

  1. Ja proste nemůžu mít nic lehce...porouchal se bus v horomericich ...:'(

    OdpovědětVymazat
  2. Uz to jede..jupi do sadu :')

    OdpovědětVymazat
  3. Vzpominajici Bohyně13. února 2011 v 14:52

    A jsem tady :')

    OdpovědětVymazat
  4. Čekací Bohyně xD13. února 2011 v 15:51

    Nooo..nuda na zastávce a bus až za třičtvrtě hodiny...:P :) to si ještě počkám :D

    OdpovědětVymazat