neděle 13. února 2011

NÁDHERA !! :´) ♥

Tak jsem doma ze polosadu důvěry...:´) ♥Sice tady teď klepu osud, ale super to bylo ! :´) Místo, na kterém si připadám bezpečněji než kde jinde. Místo, kde se dá vzpomínat, přemýšlet a i brečet......a to všechno jsem tam dneska dělala....:´) x´( ♥ Nádhera.....krása...prostě super odpoledne a super den....:´) Potřebovala jsem si provětrat hlavu.....
   Jinak teď něco pro Oře......hele Oři, koukni....to je ta nová....jsem jen zvědavá, jak TA se s tebou bude bavit....zrovna s tebou.....takovou super holkou taková *píp* od pohledu...:/ :/ :( :P

16 komentářů:

  1. ježiši.......x(....no tak to se máme na co těšit......ale co, třeba (prosím, ať to není jen má naivita!) nebude tak špatná....
    dám jí každopádně šanci a nebudu posuzovat dřív, než ji poznám.
    jinak ty jsi byla v sadu...? :´) ♥ to je zvláštní pocit...tak blízko a přece tak daleko...

    OdpovědětVymazat
  2. No jo...:) Třeba ne. :) :P Máma když jí viděla tak prej ,,to je pěkná holka.." xD :P Myslím, že Pavlíkovi se líbit bude, ale on u ní mít šanci nebude...:/
    Ano byla. cha....dlouhý příběh...
    Vyšla jsem z domu a přišla na Evropskou. Měla jsem co dělat abych stihla 316 a protože nejel bus, tak jsem běžela. xD :) Pak ve 316 jsem řekla, že chci do Přílep na Pražskou a ten řidič mě sprdnul za to, že neříkám dětskou. xD Když jsme jeli, tak se něco stalo s motorem nebo co. Před Horoměřicema. Takže jsme všichni došli pěšky do horoměřic a čekali na další 316. xD :) Pak už to bylo ok. :) Byla jsem v sadu, vzpomínala a přemejšlela a brečela....já tam jela kvůli tomu, že tady doma to bylo k nevydržení a tam je mi nejlépe...:´) ♥ Takže tak...když jsem čekala na zastávce domů, tak tam přišla tvoje babička ještě s nějakým klukem (velkým...tak 20 asi) a ona mě poznala si představ. xD Prej ,,jéé...co ty tady děláš ? ty jsi byla tady ? Ale nezvonila jsi, že ne ? No my slavíme Šímu víš..." xD :) Uplně v pohodě je tvoje babička ! :) ;) A pak cesta domů ok. Jela jsem busem, kterým jsme jely 14.11...:´) Krása...nádhera...a jsem zvědavá, jestli až budeš v sadu, tak na posvátným stromě najdeš něco nového...:´) ♥
    Ano....ještě se zpívání secrets jsem si tohle říkala celou dobu....

    OdpovědětVymazat
  3. Jo....kdo ví. :/ :)...
    No jéje, už vidím Pavlíka. xD :)
    Cože...?! xD TAk to je veká ironie....:´) no jo, ten kluk byl můj bratranec, jel an koncet se svou kapelou, takže odsud odjel dřív. :) jééé....:´) ♥
    no jasně, jen co budu moct, půjdu se tam podívat. už jsem tam 2 týdny enbyla a mám vážný absťák. xD :´) ano...:´)..
    a co doma, už je to o.k.?

    OdpovědětVymazat
  4. áno...:)
    no jo...xD :)
    Chi...xD :´) On se bavil s tvojí babičkou o něčem takovém no. :)
    přesně....:´) x´) ♥
    chi...ještě aby ne. Já zjistila, že jezdit tam je lehké (až na klepání osudu a nějaký potíže s busem xD), takže tam teď budu hodně....doufám...:´) ♥ Snad to najdeš...:) :´)
    doma....já nevím. Rodiče se k sobě chovají jako cizí.....Ale to je jedno....mě náladu z tohoto víkendu už nikdo nezkazí...:´) ♥ A co oslava ? Jaká byla ? :D :´)

    OdpovědětVymazat
  5. to jsem zejtra zvědavá...xD :´)
    jo, to sedí. :)
    no já vím.....to moje výrazivo...:D :´)
    je. :) taky doufám. :)
    aha....zase doktoři? no každopádně je dobře, že ti to náladu nezkazí. :) aťt je to ale brzo v pořádku.
    ále jako vždycky. famózní. :´) xD

    OdpovědětVymazat
  6. buď...:) :´)
    :)
    áno....tvoje Ořské výrazivo xD :´)
    :´) :)
    Ne....tohle bylo o dost horší...ale to je fakt jedno. Nemusíš se tím nějak zabývat...:) To tedy ne po včerejšku...:´) ♥ snad jo...díky ! :´)
    No....já vlastně to,že jste slavili Šimona narozky zažila poprvé. :´) Ale to je dobře, že to bylo famózní ! :) :´)

    OdpovědětVymazat
  7. mám být zřejmě na co...
    :) chi
    no cháchá! xD :´) X´)
    ježiš...to mě mrzí...:(....no jedno to není. ale vážně, taky je to musí někdy přejít. :() po včerejšku? jo, ty mi tak děkuj.....:´) já ti moc moc děkuji za tento víkend....:´) ♥ DÍKY! :´) jak jsem dnes řekla. ,,díky za dopis, díky, že jsi přišla....prsotě díky. " :´)
    jasně, to chápu. x) :) jojo...:)

    OdpovědětVymazat
  8. možný to je...
    áno...chi...:)
    xD ještě lépe ! :´)
    určitě jo. Hlavně tátu...:) :(
    Jo...:´) Já tobě taky ale budu děkovat Marky ! :´) Vždyť to vlastně tebe na padlo, že mě přepadneš...:´) Bylo to super si tady s tebou povídat...DÍKY ! :´) x´) ♥
    jůůů...x) :´) chi...:)

    OdpovědětVymazat
  9. jo.
    jak včera...x´) :´)
    x´)
    určitě. :)
    No jó, to je sice pravda, ale já tě houby přepadla, ty jsi přišla na zápas. :´) ano, to bylo......strašně se mi u tebe včera chtělo brečet.....strašně....ale říkala jsem si, že nesmím. já byla tak moc šťastná.....:´) :´) ♥ a jsem. :´) díky! :´) povídat, dusit se smíchem (a banánem se šlehačkou) x´) :´)....
    :´) x´)

    OdpovědětVymazat
  10. Hm.
    Ano...:')
    Ty jsi me přepadla smskou :')
    Bylo to na tobě vidět Marky...to jsi klidně mohla...upřímně řečeno me v jednu chvily taky. Ano....strašně super to bylo...taky jsem byla šťastná...x') děkuju ! X') výjevy byly fajn...:')

    OdpovědětVymazat
  11. to je teda něco: ,,jo" - ,,hm". xD :´)
    no jó, lae stejně...:´)
    no jo, já se neumím přetvařovat...:´) ale já si říkala, že by to třeba bylo nevhodný, kdyby si vaši všimli, že u tebe brečím. x´) :´)
    mně teda v nejednu. :´) :´( :´)
    já děkuji. :´) ♥
    výjevy...? ehe? :)

    OdpovědětVymazat
  12. to jo teda xD x´)
    No Jó pořád...:´) x´)
    hm...tak bych zavřela dveře nebo tak něco. Ale jasně, chápu tě...:´) :´( x´) No....ale proč ?
    Já taky ! :´) ♥
    ehm...napíšu výjevy a myslím výgeby...:´) xD :) Promiň...nějak se mi to na iPhonku přemáčklo...:P :) Dušení smíchem je nám známé od první chvíle...:´) x´)

    OdpovědětVymazat
  13. chchíí :´) x´)
    u nebudu prudit, neboj. x´) :´)
    no jo....mě to prostě přišlo divný...:) proč v nejednu? no dojetím, radostí a občas i zamyšlením...třeba jak jsem řešili proč s iBenky myslí, žeti neříkám vše..
    :´) ♥
    néé v pohodě. já si jen říkala, co za výjev se událo. x´) :´) ajo....:´)...to je dojemné...x´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. přesně...x´) :´)
    v pohodě :´) x´)
    chápu. :) mě se chtělo brečet, když jsme mluvily o těch snech...Ale ano. Dojetím, radostí...:´) x´) ♥
    chi...:) x´) To tedy ano.x´) ♥ Hned od první chvíle jsme se smály. Vždyť já tě rozesmívala a ani jsi mě ještě neznala jak jsi včera vyprávěla. Jo....to se mi taky vlastně zrovna chtělo brečet, jak jsme si povídaly o těch třech měsících, jak jsme se nebavily....

    OdpovědětVymazat
  15. x´)
    jsem ráda. :´)
    to taky.... :´) ♥
    no právě...x´) :´) ♥ to já už kvůli tomu brečela tolikrát.....
    Terko moc se ti omlouvám, máma je naštvaná, protože od rána nějak kašlu a teĎ mám pěkný záchvaty a motá se mi ořská palice x:D. myslí si, že mám teplotu, tak mě žene změřit a spát. jsem ti vážně moc vděčná nejenom za tento víkend....:´)......Díky! :´) ♥ a ať je ti líp, prosím. :´) co víc ti popřát než spokojenost, zdraví a pohodu nejen u vás doma. :) přeju ti famózní noc, snad se vyspíš. :´) ♥ díky (chjo, už zase se neumím neopakovat..) :´)

    OdpovědětVymazat
  16. Jasně....jáj...to mě mrzí ! :( Tak ať je ti brzy líp ! Hlavně se vyspi ! :) Taky moc díky ! :´) x´) ♥ Zatím se měj krásně ty olympioničko....ať ti zítra vše vyjde ! x´) ♥

    OdpovědětVymazat