pondělí 16. května 2011

Už zase....://

Ach jo...(chne x´)), už jsem zase nemocná...:/ Mám přesně to samé, co před rokem...tedy ještě mi do toho roku zbývá několik dnů, ale zaokrouhlit se to tak dá. :) :P Já jsem stejně dvinvej člověk...:D Mám nějaký záňět, teplotu jak hrom, kašel a nemůžu mluvit, ale je mi dobře xD :) Klidně bych šla běhat.....a to tak moc ráda....strašně se tu nudim...:P Co se dá dělat doma kromě učení, sezení u počítače a čtení ? Moc nevím...:/ :P Prostě se zase po dlouhé době nudím...už ani ti Simíci mě nebaví...:/ :P :D Jo...kdybych měla trojku, ale ta mi nejde nainstalovat na compa...:/ Jednoduše-nudex ! xD x/

 Tak si asi půjdu malovat....třeba (doufám !) se zabavím...:) Pá :) ;)

P.S.-ještě budu skládat písničky a básničky...pak sem možná dám...:) ♥ x´)

Žádné komentáře:

Okomentovat