úterý 17. května 2011

Ano !! x´)

Jupííí...jsem tak moc happy ! :´) Řekla jsem si, že se do pátku uzdravím a zatím se blížím k tomu, že bych to mohla splnit !! Sice mi máma dala nějaká prášky na víc, ale ty jsou snad na kašel. :) Jinak už jsem právě dokázala zazpívat celé The Reason jen s jedním zakašláním a jen jedním vypadnutím hlasu ! x´) x´D Jupííí....x´) Třeba se mi to fakt povede....:´) Chci být zdravá na víkend-jedeme do pohádky...x´) Sice bych i víkend chtěla být uplně někde jinde, ale co nadělám...zdravá být můžu...:) *smrk, smrk*...xD xP
  Takové články bez smyslu....to je jako scénka bez smyslu ,,JJJOOO"...x´) Jak pro koho...x´) Právě teď mě to dojímá....♥ Zase vzpomínám......na pátek.....a srdce mi asi zase vyskočí.....x´)

  Tak jo lidi...páá zatím...x´) ♥

4 komentáře:

  1. Jupííí!! :´) To s tím srdcem máme společné i rozdílné......celý den ho necítím, nějak mi přijde, že ho skoro ani nemám.....bije strašě pomalu a slabě. Ale tak, teď je to zas naopak...x´) ♥ Terk....uzdravíš se! Věřímm Ti a věřím tomu!! ♥♥ Děkuju Ti! x´) :´) ♥ While you sleep I can´t keep you safe, but I am praying for you....♥

    OdpovědětVymazat
  2. chichi...x´) Já ho občas cítím tak moc (teď) a někdy jako Ty (dnes zrovna ne no) dneska....je to nahorů dolů...x´) ♥ Díky ! ♥ Me to...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mlčím...x´) ale myslím si ,,chi je best!" ♥ :´) Zelpší se to...:´) Díky. ♥ x) :´)

    OdpovědětVymazat