neděle 29. května 2011

Rechcíp....:P :´)

A jsem (už od včera, ale to jsem nebyla na počítači) doma...:) Pátek + sobota...dny...prostě Oří. :´) x´) ♥ Ale nevydržela jsem to a musela domů už včera.....
  Teď je to ale strašný. Na fb mi zase psal učitel a já zítra píšu asi tři testy, pak další, pak další...no to bude...asi z toho přichcíp. :/ :´) Ale ne...to dám (já tak smrdim !!). x´) Tak já se jdu učit. Čt deník už mám napsaný...jupíí...teď ještě naučit a mám to za sebou..:´) A budu co ? No vzpomínat a snažit se neklepat...

 včera: 10:35...
 včera: 10:27...















Páčko...x´) x´) ♥

13 komentářů:

  1. ..,,Chmpf"....x´) ♥ :´) Sice od té doby pláču, ale DÍKY MOC....´:´) rechcípám každou chvíli...x´) Díky i za těch 24 hodin s Tebou, Terk...♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ano...chmpfff...x´) Já taky...stále...už zase. :´) Já díky též....vždyť Ty víš...♥ x´) ...DÍKY Marky...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ,,ehe" a Ty ,,chmpfff" (předtím jsem vynechala ta tři f x´) ♥ )....to jsme to dopracovaly, hrášku. x´) Ano, to vím. A vím něco lepšího - že Ty taky. x´) ♥ DÍKY, Terk...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ano...x´) (No hele...prohřešek...x´) ♥)...to jo, hrášku taky. :´) To je fajn...x´) Jo...♥ Já ne DÍKY, já víc než DÍKY...x´) ♥ So: víc než DÍKY Marky...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Víc než DÍKY ♥29. května 2011 v 17:53

    ,,To je fajn"....x´) ♥ :´) Hrozný, já vím a omlouvám se. x´) Už zase....x´) ♥ :´) To je víc než fajn. :´) Já též (vím, co to znamená) víc než DÍKY, Terk...♥

    OdpovědětVymazat
  6. Teď máš fajn Ty...x´) ♥ Nemusíš...není proč. x´) ♥ Jo...stále mě to nepustilo...a asi i dlouho nepustí...x´) ♥ :´) To je...o moc víc. :´) Díky...díky moc...ani to nemusím zdůrazňovat nebo psát víc než a je to stále stejně moc...♥ Díky Marky...víc než díky a přes to stále stejně...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám, psala jsem to v uvozovkách...jakože Ty. :´)...ikdyž....mám- x´) Já(j) jsi Ty. :´) ♥ DÍKY. :´) ♥ Doufám...:´) Víme jak...:´) Díky..přesně......díky tak, že mám pocit, že ikdybych Ti zavolala nebo Ti do očí řekla ,,Díky" a řekla to strašně mockrát, nevyjádřila bych se. Díky tak, že to neumím vyjádřit, ale Ty to umíš pochopit. ♥ A za to opět....díky, Terk. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. No jo...myslíš ,,ve vééélkých uvozovkách"...x´) ♥ Jo..chápu. :´) ♥ DÍKY x´) ♥ Já též. :´) Ano...:´) Teď jsi to vystihla...:´) ♥ To je jak v Křesíně...díky Marky. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Rechcíp z díky ♥29. května 2011 v 18:41

    Přesně to myslím....--...x´) ♥ :´) Jinak bych to nepsala....:´) ♥ (= díky) DĚKUJU TI ♥ Díky, Terk.....
    Ano....♥

    OdpovědětVymazat
  10. Rechcíp z díky...Marky, jsi v pohodě, že jo ? ♥
    Nedivím se...:´) ♥ Jasněže...:´) ♥
    Já the same...Děkuji Ti Marky...díky...díky...díky...díky...♥

    OdpovědětVymazat
  11. Rechcíp z díky ♥29. května 2011 v 18:50

    Jo, to teda....x´) ♥ Jak se to vezme. x´) ♥ Ale dneska už neomdlívám, neboj. :´) Jen mě zase bolí nádechy, ale to přejde. ♥
    Jasněže...Ty ořovatíš...x´) ♥ :´)
    Ty the same protože....Ty víš, co mám namysli....x´) ♥ Díky, Terk............(velké a dlouhé nekonečno díků).........díky. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. No...x´) ♥ To je na jednu stranu fajn, na druhou na nic...:/ Ale věřím Ti. ♥
    Chi...:´) ♥
    Ano, vím...x´) ♥ To je takový to..,,díky....................................................................................................................y"...x´) ♥
    (vždyť ano...)♥ Děkuji Ti Marky.......

    OdpovědětVymazat
  13. Rechcíp z díky ♥29. května 2011 v 19:02

    U mě trochu..x´) ♥ Terk, tentokrát to psychika úplně a naprosto přebila, takže mi to nevadí. :´) Chápu Tvoje pocity a děkuju Ti za důvěru, Terk. ♥ (chi je best, ale nemusím to psát) x´) ♥ To je nekonečná řada díků, která NEkončí jedním velkým DÍKY. :´) ♥ Děkuji, Terk...

    OdpovědětVymazat