úterý 17. května 2011

Nevěřte mi když říkám, že jsem se ještě nezbláznila...:)

Chichi......já jsem úplně v pohodě (právě teď mi nemáte věřit xD ). :) Ono jak se to vezme no...:P :) Fyzicky jsem docela ve špatném stavu...:P :D Mám pocit, že ze sebe vykašlu duši a srdce mi zase asi brzy vyskočí z hrudi....co se to se mnou děje...:P :´) Potřebovala bych uklidnit.....ale to nikdo nezvládne...:P :)
Bušení srdce........docela mě to zaujalo...:) Je to ale asi blbost.....rozhodně moje bušení není z úzkosti...x´) ♥ A prsty taky nemám v pěsti z úzkosti....ale protože věřím...♥
 No jo....já jdu věřit dál a jdu si číst dopisy...:) Třeba se uklidním....nebo možná na opak...x´D x´) Nebudu litovat ani jedné možnosti...x´) ♥

Srdce


Máš-li hodně rychlý tep,
uklidni se radši hned. 
Ale co když je to vděkem ?
Nic ti není potom lékem.
Jen nenechat to v sobě dusit
a vyjádřit se to pokusit.
Ale to není tak lehké,
když už slova nejsou.
Jenže když to Ta druhá chápe,
slzy z toho vzejdou.
Dojetí, upřímnost, radost,
to je moje slabost.
NIKDY bych však neměnila...
protože bych Tě nepoznala. ♥

For you Curser....I hope you had a good day ! ♥

P.S.-ta písnička není vůbec výstižná....jen se mi strašně moc líbí...

Žádné komentáře:

Okomentovat