pondělí 23. května 2011

Krásy Pohádky...♥

 Moje úchylka na sluníčko...:) ♥
 Pole...:) Jsem se nudila, ale ujde to. :P :)
Viselec...:)
 Visálek :)
 Nádraží a příroda.....tahle fotka se mi líbí nejvíc a přijde mi jako opravdu z pohádky...:´) ♥
 Přiblíženě. :)
 Západ sluníčka cestou s Pepou a povídání. :)
 Druhá strana. :)
Koleje...+ kus mého prstu :/ :P
Vlčí mák...:) ♥
 Janny...taky jedna z krás ne ? :) ♥ Miláček můj :)
 Když jsme s klukama byli hodně daleko od Pohádky a povídali jsme si...cestou zpět jsem byla tak podělaná, že jsem už nefotila :D :)
A na konec já...:) To není krása, to ne...jen se mi líbí ta fotka...:)

2 komentáře:

  1. Ani se neptám, jestli jsi dala to samé, co já: ,,dojemné" a ,,skvělé". x´) ♥ Prostě pohádkově krásné fotky. Díky za to, že jsem to mohla poznat. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. No že se neptáš...x´)♥ chi...:´) Jasněže...:´) ♥
    Jo, přesně. Marky...neslibuji Ti, že se tam ještě někdy podíváš....:´) ♥

    OdpovědětVymazat