čtvrtek 26. května 2011

chichi...x´) ♥

Tak jsem doma celé dopoledne tvořila...

 Pravda....♥
 Ještě větší pravda...x´) ♥ (,,Díky !")
A...promiň, Oři....mám tu i Tvůj citát. Ale mě se prostě líbí a je tak výstižný.....a nesmím na to zapomínat, že jsem si ho sem napsala...:´) ♥












Tak....a teď vyrážím k ,,tyči". Mám tam sraz s Křupi....ufík...jsem nervní. :/ Ale všechno by mělo být v pohodě...:) Nevím v kolik se vrátím.....ale asi tak kolem půl šesté jsem doma, snad. :) Hlavně si vše musíme vyříkat...:) Tak páčko lidi...;)

3 komentáře:

  1. Téda to je....no normální člověk by řekl hustý. x´) :´) ♥ Ale víš, co si o tom asi tak myslím. x´)Neomlouvej se mi, mně to přece nevadí! :´) Jsem naopak ráda, že ještě někdo to cítí stejně. Hodně štěstí s Křupi. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Marky....Ty jsi zase měla fajn den, nemám pravdu ? :) :´) ♥ (piš maila.....díky...:´))
    Ano...vím. x´) Ufík...super...:´) Jo...to tedy...Díky moc...bylo....to fajn....♥

    OdpovědětVymazat
  3. Muháhá :D asi k tobě pojedu :D :D ♥ páč to chci vidět na živo :DD a poď na skype potom :) :D musím ti vyprávět :D ♥

    OdpovědětVymazat