pondělí 9. května 2011

Když má básník depku...


Myš
Sedí myš v rohu,
v pastičce má nohu,
sedí tiše, občas pípne,
 stejně asi brzo chcípne.

Na pivu

Sedí pán na malém pivu,
ve tváři má zděšení.
Není tomu ani divu,
padá na něj lešení.

Potvora

Dvoumetrová potvora,
vkročila k nám do dvora,
asi už k nám nevkročí,
má motyku v obočí.

Sanitka

Vezou pána v sanitce,
život visí na nitce.
Sanitka se převrhla,
a nitka se přetrhla.

Mraveneček

Nesl malý mraveneček
lesem kousek dřívka,
nedbal na svou čerstvou kýlu,
vyhřezla mu střívka.

Návod

Sledoval jsem v televizi,
jak lidem seká hlavy kat,
s partnerkou teď máme krizi,
udělám to taky tak.

Na vozovce

Belhám se za autobusem,
kéž by mi tak zastavil,
běžím dlouho rychlým klusem,
v tom se infarkt dostavil.

Dřevorubec

Dřevorubec dříví kácel,
sekl se a vykrvácel.
Marně svíral pěstičky,
neměl krevní destičky.

Hra


Včera jsem si hrál
se zápalnou směsí,
 mé tělesné pozůstatky
kolemjdoucí děsí.

Tchýně

V rodině jsme měli zrádce,
byla to má tchýně,
teď už hnije na zahrádce,
rostou na ní dýně.

Jana

Leží Jana ve vaně,
kudla trčí z břicha,
kecala furt nesmysly,
teď už bude zticha


Tak tohle mě teda dostalo...xD xD Nejvíc jsem chcípala z ,,Mraveneček, Hra, Tchýně" a ,,Jana"....xD  Prostě když má básník depku, dopadá to takhle...třeba tak taky jednou dopadnu...:D Jinak ? Moje nálada je neutrální...:) :´) ♥ Ale spíše lepší....dnešek crazy, totálně...x´) Ale uklidňovala mě bolest břicha, takže zase tak moc ne...:) Tohle video to vystihuje (u tohodle nacvičujeme na akademii xD )...
Cool song ! :D :)

 Tak jo lidí, páčko ;) 


Žádné komentáře:

Okomentovat