pondělí 16. května 2011

Tak tohle mě dojímá....

Konečně jsem našla něco, čím se zabavím...x´) Kouknu na Forresta.....♥ Boží film ! ♥ Tedy.....nevím, jestli na něj kouknu....máma mě stále prudí, ale tohle mě tedy baví poslouchat.....dojemný....hodně....
  ♥♥♥....Možná jsem už něco málo složila...ehm...

Boj...


Když už člověk nemá sil,
říká si ,,Proč já tu vlastně byl ?".
Vzpomíná a tečou slzy.
Co když tu už nebude brzy ?
Najednou z čistajasna,
objeví se myšlenka krásná...
,,Co kdybych tu ještě žil ?"

Zvedne se a z nenadání,
běží dál až do svítání.
Při tom běhu děkuje,
svým svědomím zpytuje.
,,Uvidím Tě ještě někdy ?",
to ví asi jenom hvězdy.
Já zatím jen doufat budu...
to tedy nezažiji nudu.
Ale nikdy bych nemělnil.
Pro to já tu vlastně byl.
Abych potkal Tebe
a nešel jsem do nebe.
Přátelství, upřímnost, důvěra, vděk...
to vše chápe jen jeden člověk.
Tím člověkem jsi Ty.
Pro to Ti tak děkuji ! ♥

...Malinko jsem se rozepsala. Ale to není zdaleka poslední básnička...:) :´)
A teď jsem našla zase strašně moc výstižnou písničku...:


Text=hodně moc výstižný...♥

7 komentářů:

  1. Kdyby to nebylo dnes, tak mě to dojme. Dnes mě to spíš dodělalo...Ale je krásná. Písnička i básnička..♥ Terk.....já Ti děkuju.......a nejen na Tebe dnes nemám slov....

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, ale sem Ti to psát nebudu......děkuju, Terk...zkusím maila.

    OdpovědětVymazat
  3. ---> jo, mail...---> Marky...to bude dobrý !

    OdpovědětVymazat
  4. ano....jen to chce čas a čistou hlavu....a....suchý oči. x´) x´(

    OdpovědětVymazat
  5. Jo...i když nevím o co jde, určitě jo ! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. ....víra...♥ Děkuji...

    OdpovědětVymazat