pátek 11. března 2011

Zvláštní, ale na konec pohodový den. :)

Táákže...dneska docela ok den. Třikrát jsem brečela. :´/ Ale co....slzy jsou život. :) :´( :´)
   Ráno test ze syntax....totální zkažení a tak tedy 5 ! :/ No neva....opravím si to. Pak trénink. Tom mě zase provokoval z ,,Barelóónááá !!" :D Já z něj nemohla....ale nějak nad tím poslední dva dny strašně přemýšlím a tak mě to vzalo, že jsem se na tréninku rozbrečela. Uplně mě to rozhodilo, takže jsem nehrála moc dobře. Brek po druhé....přesně po tréninku. Když jsem šla do školy, musela jsem se uklidnit, protože chtěl po mě nějaká pán pomoct....a v slzách jsem mu pomáhat nechtěla. Přišla jsem do školy, v uších ,,Who is?" a přišla jsem do třídy.....strašně mě to vzalo, tak jsem šla na chodbu a tam jsem brečela dál. Na konec mě tam objevila Terka...:) Takže bylo po slzách xD ♥ Od té doby už nemám slzy...na štěstí není proč. :) :´) Jooo..vlastně ještě před chvílí při pohledy na Shirana...:´) :´) strašně mě to bere....
  Přišla velká přestávka a já si vyčítala trénink. Pěkně foukalo, tak jsem šla do trička a začala běhat. :) :´) ♥ Celou přestávku jsem běhala. Kolečko normálně, pak sprint...atd. :) Tak jsem si vynahradila dopolední trénink. :)
  Pak škola už byla ok. :)
Po škole další trénink. Konečně mě Tomáš zase pořádně rozesmál hláškou ,,V tobě je dobroty jako v prdeli medu !" xD xD já nemohla....trénink super, já běhala a snažila se a všichni a všechno v pohodě. :) ;) Až na mojí nohu no, ale tak co :D :) ♥ Nejlepší bylo ,,Barcelóónááá !!" a já ,,Muhahaha !" a Tomáš ze mě měl výgeb ! :D xD

  No....tak asi vše....zajímavej den...:) :P Tak páčko šílenci, mějte se coolisticky ! :D ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat