čtvrtek 10. března 2011

AMO...Au Moje Oči ! xD x´)

Nějak mě pálí oči...:P x( xD x´) Asi půjdu spát...i když se ještě musim učit tu Syntax....:/ To mě štve....vůbec to neumím a ani nechápu....grafy podělaný ! A zítra z toho test.....to bude jako Nad Alejí...už to vidim. Tam jsem dostala za 5.....a test jsem dopisovala na chodbě, to si pamatuju...:´) ♥ Jojo...staré dobré časy Nad Alejí...:´) x´) x´( Jak já bych to vrátila...:´) x´(
  Každopádně se na zítra stejně ,,těším". Další posunutí k Barcelóně, další chmuření (jako dneska...moje mega depka...takže jí předpokládám zítra taky), další slzy a další noc přemýšlení. x´( x´) No co nadělám, tak jde život....hlavně že žiju. Jestli zítra budu mít tenis do 16:00 a bude pěkný počasí a rodiče mi to dovolí, možná pojedu do sadu......už jsem tam dlouho nebyla :( :´( ♥ Ale nevím....jak to budu stíhat. :)

   Tak zatím pá lidičky....jdu se šrotit a pak snad usnu. Dneska jsem usnula i o matiku, takže bych konečně mohla. :) :´) Zduřte ! :) ;) :P x´(

Žádné komentáře:

Okomentovat