čtvrtek 31. března 2011

1. slzy....

To je zvláštní....když je člověk sám a má před sebou (myslím časově) něco, čeho se bojí a neví, co ho bude čekat, snaží se na to nemyslet.....snaží se být realista a řešit jen to, co je právě teď.....ale když se ta věc už blíží a není před ní úniku a když si to člověk uvědomí........je to horší, než-li čekal....
  V sobotu odlítám do Barcelony. Letím tam sama a pak tam budu sama dva týdny...do teď jsem si to neuvědomovala.....ale dneska odpoledne do na mě dopadlo a od té doby brečím....
Slzy nechtějí ustat i když si říkám, že to bude určitě dobrý.....ale nejvíc mě na tom mrzí, že mě nikdo nechápe.....když mě vidí brečet, zeptají se proč brečím. Když jim řeknu, že by to nepochopili, tak mi řeknou že určitě ano a že jim to mám říct. Tak to tedy povím......a nikdy mě nechápe....říkají mi, jak by se tam těšili a jak by se už nemohli dočkat.....jasně.....tak ať letí za mě....ach..kdyby to šlo...
   Mám ještě jeden den.....24 hodin na to, dělat si co chci, s někým se setkat a mít radost ze života.....popravdě řečeno bych to nejradši strávila se svojí nejlepší kamarádkou......ale nevím, jestli to půjde. Každopádně to chci strávit nějak pořádně....chci si těch posledních pár hodit užít podle sebe....

  No tak jo lidi....já jedu pryč a vracím se kolem čtvrt na devět....pak možná ještě napíšu....ale zatím mě tu nečekejte....

Jinak...půjčila jsem si ve škole od našeho třídního ,,Velkou knihu citátů" a vypisuji si citáty, co se mi líbí....pár jich sem napíšu...:
  Vzpomínka je jediným rájem, ze kterého nás nemohou vyhnat.
  Smrt nemůže být zlá, pokud jí předcházel dobrý život.
  Závist je nesmiřitelnější než nenávist.
  Zub času je ostřejší, čím je starší. 
  Všechno, co se dá zaplatit penězi je laciné. 
  Humor je nejdůstojnější projev smutku.
  Nejsou náhody vlastně náš pravý osud ? 
  
A teď něco málo o přátelství....:
  Přátelství je láska bez křídel.
  Přátelé jsou příbuzní, které si člověk vybírá sám.
  Máš-li dobrého přítele, máš víc než on.
  Přítel by měl snášet přítelovi slabosti.
  Když nás opustí přátelé, najdeme na nich nesnesitelné vlastnosti.
  Opravdové přátelství se může zakládat jen na spojení podobných povah. 
    A na konec citát o přátelství, který je sice krátký, ale mě se moc líbí....je to totiž pravda....a já to můžu brát jen pozitivně.......mám na srdcí jen jedno slovo....slovo, které mě doprovází už skoro rok a které z mého srdce nikdy nezmizí.....slovo, které se nedá jen tak vyjádřit, ale ten druhý ho musí chápat.....ať je to malé slovo, nebo velké slovo, to slovo existuje.....je to Děkuji !...x´) x´) ♥
   Bez důvěry není přátelství. 


 :´) Tak jo...já vyrážím...pá lidi...mějte se líp, než já...x´) x´(...

Žádné komentáře:

Okomentovat