středa 30. března 2011

:) ;) chi..super den...! ;) :)

Tak byl dneska tak nějak super den. Ráno hoodně zvláštní....ale pak...pak jsme si to užily, že jo Traktůrku ? :) ♥ Prostě v Tucho. to bylo fakt super ! :) S těma klukama xD Jak jsme jim braly míč...xD Sranda ! :) A jak jsem se bála přes tu lávku a jak mi byla zima. xD :) Miluju Tucho...:) Je to krásná vesnice..:) ♥ Nějak mi to zase začalo chybět....sedění na hřišti, provokování kluků, všichni se znají, pořádná vesnická hospoda atd...:) Jak se mi zastesklo po Křesíně....
   Ale jinak fajn...ve škole jsem chcípala smíchy z Tvrze ! :D Já z něj normálně dokonale chcíp ! :D xD :) A zítra běh v Šárce....♥ Těším se nemálo ! :D xD :) ♥

   Tak jo borci...mějte se coolisticky a zatím hoj...jsem na příjmu na fb a mailu ;) :P :) :D


Žádné komentáře:

Okomentovat