úterý 8. března 2011

natáčecí den na antifet fest ;) :D Aneb...jak je to v zákulisí :D ;)

naše 1. scénka :D přetočená asi 6x :P

při zakládání fake fb a skoušení napsání ,,výhružné zprávy"
to samé...stejně to na konec nevyšlo a natáčeli jsme v knihovně :)
natáčení pádu ,,Áňi" chudák Terka :P xD
a rychle to zkouknout ;)
a už je dole...:) 
po scénce kdy já a Terka voláme záchranku...nějak jí to zmohlo :D

tak hvězdy přišli z venku a začalo jídlo a pití...aby nám náhodou nevyhládli ! :D A při tom rozhovory a dalších scénách. ;)

když se hlavní role nudily :D
když se hlavní role a kameraman nudili :D xD
Tak jsme dnes měli natáčecí den filmu na antifet fest. :D Docela sranda to byla. :) Jak Trčka v tom rozhlase nebo ta naše scéna se sanitkou xD Ta scéna venku byla nejlepší ! :) Chudák Terka...se tam musela asi 6x vyválet :D :P Uplně plnou hlavu listí měla :P :) Ale za to to stálo, protože to vypadá moc dobře ! A jak na mě Traktůrek ,,zavolej sanitku !!! Zavolej tu sanitku kurva !!" a já ,,volala" a pak Nikola ,,Už si do prdele zavolala tu sanitku ?!!" a já jen v klidu ,,Jo." :D xD To bylo nejvíc :D Prostě super den ! Těším se až to Artur sestříhá a mi na to koukneme ! :) To musí vyhrát !! :D ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat