pondělí 7. března 2011

For you Curser...! :´) x´) ♥ Thanks you ! :´)

Tahle emohubka je TZV. vzpomínková. Znamená to, že u ní vzpomínám na významný okamžik. Toto je ,,seznámení" s tebou, Oři. :´) Jsem strašně moc vděčná za to, že tohle mohu namalovat. ♥ Záleží mi na našem přátelství víc než na ničem jiném na světě (kromě tvého zdraví a aby jsi byla šťastná) ! :´) Tímto okamžikem vše začalo a trvá až do dnes. Doufám, že to potrvá ještě dál. Děkuji ti ! :´) x´) ♥ Jen chci, aby jsi věděla, že ať se děje cokoli, budu stát při tobě a budu se ti snažit pomoct ! Jsou tu i věci, které si vůči tobě nikdy neodpustím. Patří k nim i tato sobota. Pro to se ti chci také omluvit..promiň ! x'( Věř mi, že už se budu snažit nedělat chyby. Tak toť asi vše...:´) Děkuji ti moc Oři, ani nevíš, co pro mě znamenáš ! :´) ♥ Já......jestli ti vadí, že jsem to takhle napsala na blog, klidně to řekni a já to stáhnu. Ale nějak to ze mě dnes muselo ven. Cítím se totiž na umření a už právě od soboty mám o tebe strašnou starost a ani nevím pořádně proč. Nevím, co se děje....ale jak jsem řekla--> vždy budu při tobě ! 
   Takže mě prosím omluv a ještě jednou ti moc děkuju ! :´) ♥ Tvá vždy vděčná a dojatá Bohyně věčného smíchu (za mojí 1. přezdívku také vděčím tobě..:´)). 
Hallelujah pro to, že když jsme se ,,seznámily", tak jsme ještě neznaly secrets. Na výletě jsme si nezpívaly nic jiného, než Hallelujah. Tak jen aby jsi věděla..:´) ♥

2 komentáře:

  1. chjo....Bohyně......to je šílený.....xxx....x´) x´( :´) ♥ šíleně dojemný, smutný a....nemám slov......Děkuji ti! x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. chne....výměna rolí ? :´) x´) ♥ To já děkuji...:´) áno...dnes je vše šílený :´) x´)

    OdpovědětVymazat