sobota 26. března 2011

Ranní telefonát...x´) xD ♥

Ufff....já se dneska pěkně vyspala ! :D xD Ne...fakt jsem dneska uplně v pohodě. Za chvilku na turnaj a mám super los, takže buch mohla (i přes bolest) něco uhrát. ;) Jsem happy...:) To už tu dlouho nebyla na moje narozky...:) :P
  Chá..xD Ráno přesně v 0:07 telefonát od Aldina a Marky...No já se tady mohla zbláznit smíchy a vzbudila jsem celý byt. xD :) Super...díky moc vám ! Byli jste první, co mi přáli....překvapili jste mě...bylo to super ! :D xD :´) ♥ Přiznám se, že jste mě nevzbudili....jen jsem už pomalu usínala....:D Ale za TOHLE mi to stálo ! :) Doufám, že jste si oslavu užili (myslím, že jo.....:D xD z toho co jsem tam slyšela :D) ! ;)

    Tak já jdu číst Bibli :D xD xP Musím to ještě dočíst do pondělí...tak mám co dělat....a budu se těšit na 17:23....to už tady totiž budu přesně 14 let redukovat svět :D xP

                        No tak čau šílenci....:D Mějte se famózně ! ;) :P :D

Žádné komentáře:

Okomentovat