pátek 18. března 2011

Dneska blbnoucí školní xD ;)

Nosál červený jako Bruno Mars (ten s tím kloboučkem xD )...ale podoba tu je ! :D ;)
 Moje kuře hrající na klavír :P :)


No...takže ve škole největší sranda ! ;) :D

Naše vyplazený jazyky :PP xD












Dál nejvíc sranda...xD Prej ,,MucQ, mucQ !" 
Havlíček ,,Co jsi jsi šňupla Terezko ?" xD Já nemohla....a pak na toho zedníka ,,Dobhrí déén.." a on ,,No tě bůh !" xD Prostě super xD Nemohla jsem po škole....směju se ještě teď xD a na tom tréninku pak....Tomáš byl se mě uplně mimo, jak jsem měla dost xD Pád pak....vypadám jak největší gangsta xD :D Ten škrábanec na tváři je prostě coolistickej xD :D :P No prostě fajne den až na pár okamžiků ;) :D x´(



tak pro info--blbec=Traktůrek 
Muchichi xD= já...Bohyně 
:D Moc na těch počítačích xD 


































no a ještě poslední fotka---> já na tréninku jak ,,Horolezcuju" xD Tomáš na to začal ,,Horolezci, horolezkyně, horolezčata...nelezte na skálu, co je moc špičatá..." :D Já nemohla...:D 

Žádné komentáře:

Okomentovat