čtvrtek 4. srpna 2011

Ne-e...prostě nejsem normální !...

Nejsem normální. Včera se to potvrdilo, dneska zase....chjo...ještě že tak...♥
   Nevím, co mám teď za náladu. Jsem zvědavá, šťastná ale na druhou stranu bych prostě brečela. Nemám k tomu daleko. Dneska jsem už brečela dvakrát, včera taky...včera to bylo tak moc úžasný. Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna tenhle song uslyším v rádiu....The Reason. ♥ Byla jsem na turnaji v Liberci a seděli jsme s mámou a tátou v restauraci a hrála Evropa 2. Na jednou slyším ty první tóny a...uchcíp. Běžím k tomu repráku, sednu si pod něj a nevnímám okolní svět...♥
  Pak po druhé, kdy jsem se večer zbláznila na zahradě a křičela na celou Prahu Next 2 You....a bylo mi o5 všechno jedno. ♥
  Dneska to bylo poprvé prostě jen tak ze zoufalství a po druhé u Pottera. ♥ Nádhera...ale smutný...

tak jo lidi, jdu ven...pá...mějte se šupel ! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat