sobota 20. srpna 2011

♥♥♥...xxx...♥♥♥

to je tak moc krásnej song...♥♥

7 komentářů:

  1. HejB, Hrášku <3 Našla jsem tu připojení, a tak už jsem si poslechla ty písničky tady a taky ty citáty jsou...pravda, dojemná, ale smutná. Ale neměnitelná a já bych nic ani neměnila. :´) <3 Díky moc! <3 Mimochodem...promiň, ale stále nevím, jak si vyložit ten citát tady na liště a na vašem blogu s Traktorem v citátech předposledí...Zatím pá, měj best life a ať Tě nic nebolí! Děkuju Ti, mám Tě ráda. x<3x<3x

    OdpovědětVymazat
  2. AHoj Marky. :´) <3 Šupel :)) Já bych též nic neměnila :´) <3 díky ! <3 Víš, já upřímně taky ne. Jen jsem ho prostě uviděla a strašně se mi zalíbil, vzal mě a...něco mě vede k tomu, ho mít stále v hlavě a mít ho všude sebou. <3 Je to zvláštní, ale je to tak...<3
    Páčko. Díky, Ty též ! <3 A promiň za tu smsku ,,Jsem v kině"...už mi hrabe....
    Já Tebe též, Hrášku...<3 Pá...<3

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Hrášku. :´) <3 Díky též a díky za vysvětlení. :ˇ)A já už v tom hledala význam...díky. <3 V pořádku, byla to hlína. x´) Já zas promiň za včera, taky mi hráblo. Díky nejenom za tu smsku. <3 Wish You nice day! :´) <3 Díky, pá...<3

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Hrášku 2 :')
    Pohodička, jsem ráda, že už jsi lepší ! ♥ :') Jojo, význam v tom není :) Ano, mám nice day, jsem u Traktůrka :))Já též díky :') Snad máš taky nice day :') Pá, díky, chybíš mi...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hi Hrášku 1 x´) <3
    Díky, jsem, právě se mi dařilo na střelbě, ale to je náhoda. :P Ufík tedy, díky moc! :´) <3 Ale jo, lepší než včera určitě, díky. :´) Ty mně taky, občas se mi to nedaří přetvářit...<3 Díky moc, Terk..<3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  6. Nejsem hrášek 1. Jsem prostě Hrášek. :´) <3 A hrášek 2 bylo taky divný, promiň. Mělo mi to dojít :/
    To si neříkej Marky. Mě teď Tomík učí myslet pozitivně a tak na tohle vůbec nemyslím a je to fajn. :) Zlepšuju se. Prostě si řekni, že jsi dobrá, ne že to je náhoda. :´) <3 Promiň, za poučování...ale chci Ti jen pomoct. :´) <3
    Taky mi napsal něco pan Mandík nejstarší. Strašně mě to vzalo. Nikdo si to nesměl přečíst, jen já. Ale Tobě to Marky klidně řeknu (stejně sem nikdo jiný nechodí, nikdo si to nepřečte). <3...
    Úspěchu dosáhne jen ten, kdo stál
    na prahu neúspěchu
    ti co vám jdou
    nejvíc po krku,
    vás posouvají
    nejdál.
    Zatni zuby
    a nevzdávej se ! ý
    ...xxx...strašně mě to dojímá. Nevím proč, ale teď jo. Dostala jsem to včera. Dneska byl pan Mandlík na operaci se zádama. Prý je oblblej z narkózy a tak mu nemám volat. A mě to bere podobně, jako Tvoje operace....celý večer brečím, jsem mimo. Zítra je mistrovství družstev, já hraju jedničku a nesmím jim to zkazit....jenže mám tak moc zrasenou nohu, že se na ní nepostavím. A přes to tam půjdu, protože....mi dal pan Mandlík tenhle dopis. xx<3xx Ať to bude bolet sebevíc...
    Marky...Ty mi dneska večer tak moc chybíš. Celý den byl úžasný s Terkou. Bylo to super, svaly mám od smíchu v háji. Ale teď večer...,,den je delší noc je hezčí"...jak se to vezme. <3 Hezčí je, na přemýšlení, pláč, občas klepání se. Chybíš mi Hrášku...doufám, že se uvidíme dřív, protože bych to nevydržela, ale jestli ne, tak už jen měsíc a budeme spolu v letadle. <3...<3 Těším se na to, ale vím, že nesmím, aby to vyšlo. Takže se prostě těším na to, až se uvidíme. Já přísahám, že Tě obejmu a snad už nikdy nepustím...díky Marky ! Děkuji Ti moc ! <3 <3 <3 Zatím pá, měj se krásně a měj víc než good life ! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Jo...a ještě promiň za výlev :/ :´) <3

    OdpovědětVymazat