středa 24. srpna 2011

Na trampolíně ...

Tak jsem teď na trampolíně a...uchcíp...x´) Díky...<3

13 komentářů:

  1. Jé ahoj Térk! :´) <3 Takže trapmošíš o 107, koukám. x) Moc Ti děkuju, dnešek byl o moc lepší. DÍky díky, děkuji Ti...<3 :´) <3 Vážně moc

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. :´) <3 Jo, skákala jsem. :) Já Tobě též, to je moc fajn ! :´) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Terk....přej si něco, napsala jsi v 21:21...x´) <3 :´) Já už si přála. Právě poslouchám Secrets....love it! <3 x <3 :´) Díky moc, Hrášku.....jak zpívám...,,My Goddess, amazing how we got this far, yes. It´s like the chasing all those stars, thanks. Who drive a shiny big black cars....DÍKY, TERK!!!" <3 :´) X´) <3 <3

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Terk....přej si něco, napsala jsi v 21:21...x´) <3 :´) Já už si přála. Právě poslouchám Secrets....love it! <3 x <3 :´) Díky moc, Hrášku.....jak zpívám...,,My Goddess, amazing how we got this far, yes. It´s like the chasing all those stars, thanks. Who drive a shiny big black cars....DÍKY, TERK!!!" <3 :´) X´) <3 <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Terk....přej si něco, napsala jsi v 21:21...x´) <3 :´) Já už si přála. Právě poslouchám Secrets....love it! <3 x <3 :´) Díky moc, Hrášku.....jak zpívám...,,My Goddess, amazing how we got this far, yes. It´s like the chasing all those stars, thanks. Who drive a shiny big black cars....DÍKY, TERK!!!" <3 :´) X´) <3 <3

    OdpovědětVymazat
  6. Ehe....promiň, Chmpfff...trochu mi seká netbok a já jak jsem happy, tak klikám, co to dá. x´) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, přála jsem si něco. x´) <3 Já dneska poslouchám Secrets celý den. <3 Já..díky stejně Marky. <3 Jo, též to tak zpívám, akorát s ,,DÍKY MARKY !!!" <3

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to já nemůžu, tady...ale každý den prázdnin jsem si dokázala alespoň jednopu poslechnout jakkoli Secrets. Já prostě bez Secrets nejedu! x´) <3 :´) Já vím, Terk...znám to z chaty přece....<3 <3 <3 Díky....:´) <3 !

    OdpovědětVymazat
  9. Jé Marky, to je v pohodě....já taky sotva píšu, vůbec na o nevidím...

    OdpovědětVymazat
  10. Díky...já, promiň Marky, právě brečím a mám klepavku...ze zimy. xD x( Neteče nám teplá voda a já...mám pocit, že zimou umřu...
    Já též, poslouchám ten song každý den. <3 Neslyšela jsem ho jen dvakrát za prázdniny... Díky ! Já vím...x´) xxx <3

    OdpovědětVymazat
  11. Smile from Marky to You! :)24. srpna 2011 v 21:49

    Jesus Paulfrank Terk...to mě mrzí, ale jakto? U vás není vedro? No každopádně nezmrzni...kéž bys mohla vidět můj úsměv, spolubydlící prohlásila, že jsem jak sluníčko. <3 :´) :) - for You...kdyžtak...co Ti poradit...babočka by řekla ,,obleč se" x) :´) <3 No jinak promiň za to ,,anonymní"...prostě Secrets. x´) <3 :´) A Terk, snad nepláčeš, protože jsi smutná...<3 Neumřeš, to Ti jednoduše nedovolím, promiň. :´) ...<3 Chápu,...děkuju Ti...<3 xxx :´) <3

    OdpovědětVymazat
  12. Prej Paul Frank x) <3 Je, ale neteče teplá voda :P Je ledová jak sh*t a...přichcíp v ní :P Jo Marky, taky bych ho ráda viděla...
    Dneska celý večer pláču. Psala jsem o tom víc v komentáři dole u tý písničky od Ryana. <3...Cháchá, babočka xD To jsi zabila Marky. x´D x´) <3 Jasně, chápu, babička...:´) Tak jo, neumřu kvůli Tobě, díky ! <3
    Díky...<3...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahááá!! x´D x´) Já neumím ani toho Paul Franka napsat....no nemám s ním zkušenost, :´) <3 Aha, tk to já se tady sprchuju jenom ledovou a ikdyž <3necítím hlavu ani tělo, je to jen na pár minut z celého dne. Nepřichcíp...<3 ! Díky! <3 Jé, Terk...a mně se zdálo, že jsi docela v pohodě...pročpak ne? Přečtu si ten koment, ok. Jjjooo...zabila...já prostě dneska nemůžu psát. <3 x´) Zablila, jak by pravil klasik Nasťa. xD Díky za pochopení. Terk, holky chtějí spát, musím vypnout shine compa, moc promiň...xxx...zítra se ozvu, když budeš chtít. <3 Ale Terk, kdyžtak klidně napiš sms, dnes jsem vůbec nespala, takže rušit nebudeš, jako ostatně nikdy. <3 Díky...opravdu, díky moc... <3 Mám Tě ráda a moc doufám, že Tě zima přejde...že Tě přejde klepavka. Kéžby pohled, kéžbych Tě mohla vzít za ruku, aby ses neklepala....<3 <3 <3 Hezky spi a díky! Jsem tu pro Tebe. <3

    OdpovědětVymazat