pátek 5. srpna 2011

Příbeh koucourka jménem Damien...♥ :))

Jsem kocourek Damien. A budu bydlet u rodiny, kterou zatím neznám ( a ona mě taky ne xD ), ale těším se tam ! :)) Moje celé jméno je Sibiřský kocourek Adam Damien 1. Ale spíš se mi bude říkat, Dami či Damiene. :)) :P Aby jste věděli, jak vůbec budu vypadat...
  Jako malé koťátko, budu asi takový...
 nebo takový...
a nebo možná takový..
A až vyrostu, tak ze mě bude takový polotygr, jak mě nazval Tomík, kterého taky ještě neznám :D...

Tak nazdar lidi :D někdy se uvidíme :)) Váš Damien :)) ♥


2 komentáře:

  1. HejB Hrášku! :´) ♥ Gratuluju k budoucímu kocourovi a vůbec..právě jsem dočetla Tvůj dopis a jednoduše Ti za něj moc děkuji! ♥ Dneska jsem poslala dopis Tobě, takže snad Ti dojde. :´) Děkuju Ti za všechno, Hrášku. ♥ Pá, Tvá druhá půlka

    OdpovědětVymazat
  2. Asi už si to nepřečteš, ale tak co...Ty stejně všechno víš. ♥ :´)
    Díky moc, snad to vyjde, že ho dostanu...:´) Já se moc těším na Ten dopis od Tebe...x´) ♥ :) Já díky též Marky, jsem ráda, že jsi v pořádku ! ♥ Pá, Tvá první půlka..♥

    OdpovědětVymazat