čtvrtek 25. srpna 2011

Jsem to ale Hrášek...

Špatná kvalita, omlouvám se. :P Ale je to ve tmě z bleskem :P :) Takže jsem ještě ráda, že to vypadá takhle :´) <3

11 komentářů:

  1. Neřeším kvalitu, ale podstatu...a za tu Ti děkuji!! :´) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem měla fotící no...x´) <3 Díky, Ty víš...<3 :´)

    OdpovědětVymazat
  3. Oř mistr omylů25. srpna 2011 v 22:18

    No koukám, no....x´) <3 Mimochodem...já dnes byla hodně probraný sportovec, neboj...:) Díky, vím a Ty taky....za to díky. <3 :´) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Oř mistr omylů25. srpna 2011 v 22:19

    No koukám, no....x´) <3 Mimochodem...já dnes byla hodně probraný sportovec, neboj...:) Díky, vím a Ty taky....za to díky. <3 :´) <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jáj, Tys to četla ? :P :´) Jo, to je v pohodě, myslela jsem status Benky. Malinko mě to naštvalo :P Ale ok, není mi do toho nic..
    Je to ,,koloběh díky"...:´) <3 ale chápeme ho jen my dvě...:´) <3

    OdpovědětVymazat
  6. Oř mistr omylů25. srpna 2011 v 22:23

    Ano, Benky to stačila napsat dřív, než jsem ji stihla stopnout a promluvit do duše...no, já vím. V pořádku, když to tak vnímá, je to její věc. :) Koloběh života a koloběh díků....x´) :´) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Proč mistr omylů ? :P :) To jsem spíš já...dneska mistrovství byl děs :D :PP
    Přesně tak, já jí do toho kecat nebudu ;)
    Ano. :´) <3 Promiň Marky, asi to nějak neprožívám, ale dneska nejsem emočně nabitá. :P Dneska vůbec nevím, jak Ti to díky vyjádřit...:// <3

    OdpovědětVymazat
  8. Oř mistr omylů25. srpna 2011 v 22:30

    Protože...nejdřív ,,anonym" a pak dvojitý koment....x´) Promiň <3 Ale...upřímně jsem radši, jestli Tě to nebolelo tolik...:P :´) <3 Já taky ne. :) Né, Terk, v pořádku...já se zase celý den pochichtávám a usmívám jak měsíček na hnoji. x´) Plakat při Secrets mi taky nešlo. <3 Ikdyž teda skoro...u díky jsem vždycky měla namále. x´) <3

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé...x´) To je v pohodě ;) To mi vážně nevadí Marky..fakt ne ! :´) <3 Cha...právě že to bylo vtipný. Hrála jsem jak dvouhru, tak čtyřhru, zápasy dlouhý jak kráva, já nohu nateklou...a ještě jsem nevyhrála. Já se prostě do týmu nehodim, všem to tam kazim :P
    Jo, já též. Jsme na to stejně. ÚÚÚdiv...x´D x´) <3 Díky...<3 x´)

    OdpovědětVymazat
  10. Jůůů...(a Hele, já vím) x´) <3 Dík moc, Terk...to jse´m prostě já, no. :/ :) x´) Věřím Ti, děkuji! <3 ...no...mydlím si své...:´) Tomu se s tou nohou nemůžeš divit. <3 Zase a pořád. :´) Terk, už půjjdu spát, dvě noci tři h spánku. pá, díky moc a ať Tě nic netrápí! :´) <3

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo, <3 :´) To jdi, jsi rozumná ! :´) <3 Pá, spi pěkně ! :´) Díky...:) <3

    OdpovědětVymazat