čtvrtek 25. srpna 2011

Chcípnu, chcípneš, chcípneme :P :D





Včera mi byla zima, dnes je mi vedro :D Je to ujetý :P Ale co, vyfotit jsem se mohla stejně. Konečně mám zase nový fotky. :P Jsou divný, ale co se dá dělat :P ;) A na fb si stejně nemůžu dát svojí novou profilovku :P :D Dávala jsem si tam totiž status, že jestli tam bude 15 like, dám si do profilovky někoho z těch 15, kdo se mi líbí...a olajknul to Aldin xD xP Takže...ou sh*t :D :P Průšvih :D Ale co...
  Tak páčko lidi ;) Ať vám není vedro :P :D

3 komentáře:

  1. Teda Hrášku, Ty ses koukám rozjela...x´) <3 Skvělé!! Vypadá to, že sis dneska našla svou radost...perfect!! :) :) :´) <3 Pokračuj, celý den a ....promiň, i skoro celou noc na Tebe myslím, děkuju Ti za další super den. :´) <3 Zatím páčkuj, snad Tě nic nebolí. P,S, Ty fotky jsou...dojemné. x´) <3 :´) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Terk..musím jít střílet a pak hned máme táborák, ale kdyžtak si vezmu mobil s sebou. :) <3 Už teď poznám, že je to u Tebe mnohem lepší než včera a to je neskutečně fajn. :´) <3 Držím Ti žabku a měj se bez slz a smutku. Děkuju Ti, Hrášku! :´) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jen si to užij Marky x´) Já jsem dneska v prostoru. Je mi všechno úplně jedno :D Takže z toho vzniklo to, že ráno na mistrovství jsem se smála s kámoškou z týmu a teď poslouchám Forresta a jsem na trampošce x´) Jsem happy x´) Díky Marky, taky to vypadá, že jsi ok. Šupeeel !! x´) Díky moc Hrášku, chybíš ni, ale see You soon. x´) Kdyby něco, piš kdykoli, dneska budu dlouho vzhůru, to vím jistě x´) Pá, užívej, Tvá Terk. x´)

    OdpovědětVymazat