neděle 31. července 2011

A jsem doma. :)

Celý včerejšek se odehrával na Moravě na Svatbě známých-Jany & Michala. :)) Bylo to super. Krásná svatba....sice jsem dneska malinko přichcíp, ale nálada je v pohodě a jsem moc happy. Včerejšek byl kouzelný...
  Na příchod nevěsty se hrálo Hallelujah. Takže málem slzy. Ale byla jsem namalovaná, takže jsem je zase zamáčkla a koukala dál...:´) ♥ Nevěsta se ženichem se vzali, pak polibek, podepisování, přání ostatních a pak už byla sranda. Tradice-uklízení střepů, rozseknutí dřeva. :)) Dál oběd, pak nějaký tanec atd. :) Moc fajn. Na večer se zase hrály songy jako Hallelujah, Ayo technologi a dokonce tam zaznělo i All this time od One Republic. Krása...pak večeře, ohňostroj a zase tanec. :) ♥ Den byl báječný a já jsem nepoznávala sama sebe...
 Jinak je to tu stále to samé....a nejlépe to vystihlo to, co jsem napsala na fb...,,A jsem doma...a je to tu zase---> všechno mi Tě připomíná, ke všemu mám vzpomínky, vděk je tady taky všude....jen Ty tu nejsi...chybíš mi...♥ :´/"






Žádné komentáře:

Okomentovat