neděle 12. června 2011

Změna ? Za dva týdny ?....

To není možné prostě....podle mě je to blbost, ale bohužel...stalo se...(?)..


  Už je to dva týdny, co jsem v jiné společnosti. Ve společnosti těch, kteří mě nechápou, dělají si ze mě srandu, chovají se ke mě jinak. A na konec se jinak začnu chovat i já. Jiné písničky, jiné myšlení, jiné úsměvy a slzy. Jiný vzhled, jiné písmo, jiné pohledy. Ještě že to srdce mám stejné....♥-♥-♥...bije...stejně a pro Tebe. ♥....a to bude vždy. Bojím se toho, co bude za dva měsíce. Jak budu vnímat pak ? Jak budu myslet ? Jaká budu ? Budu to ještě vůbec já ? Terk. ? Nebude to Terka, nehoráznej debil ? Nevím a asi se to nedozvím...


no jo...tak zatím pá lidi...:/ Jdu nechmuřit...:P :´) 

1 komentář:

  1. Marky from Engand12. června 2011 v 22:37

    Pro me budes a jsi vzdy Terk. Ta, na kterou kdyz myslim {a ze je to casto ♥}, musim vyslovit DIKY. Ta Terk, ktere jsem tolik vdecna a to uz nic nezmeni. Nic, protoze ikdyby ses zmenila, ja Ti mam poradd proc dekovat, za to, co jsi udelala, co jsi rekla, jak jsi me pochopila a kdyby se to stalo, tak za to, kym jsi byla. ♥ Jsi muj duvod. K cemu vsemu, to vis sama. Sice uz musim jit oficialne spat, ale dneska fakt neusnu.....a neloucim se s Tebou. To Ty vis. Mej se lip, Terk. Hodne stesti v nechmureni, hodne zdravi a zlepseni s nohou a malo bolesti, at uz jakekoli. Mej se famozne, protozxe Ty si to zaslouzis. Diky...♥ - ♥ - ♥

    OdpovědětVymazat