neděle 19. června 2011

Křesín aneb to bylo něco :DD

Kdo to asi je ? :D :P






























































































O5 fotky mluví za vše :DD Ale je tu i něco dojemnějšího...♥

19 komentářů:

  1. Ahoj z Přílep ♥ :´)19. června 2011 v 18:46

    Týjo Terk.....x´) to jsi fakt Ty? :´) Na mnoha fotkách teda dost nepoznané chi. x) Díky za dnešní rozhovor. ♥...víš jak

    OdpovědětVymazat
  2. prý ,,ahoj z Přílep..x´) chi...♥ No jo...:P Jsem...:P Takový moje 2. já..( a nemyslím L.) :´) ;) Já též Marky...vím, Ty taky...♥ x´)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj z Přílep ♥ :´)19. června 2011 v 19:05

    Když mě to bere...už žádný ,,Hello from Barnstaple"....♥ Už zas platí ILASAPFY a vůbec....Chi je best, ale to víš. :´) ♥ Dobře Ty! x) Díky nejbližší z díků za posledních 13 dní. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. jupííí...x´) Kdyby jsi věděla, jak jsem z toho šťastná ! ♥ x´) Uplně nejvíc...x´) ♥ Mám náladu, jako nikdy teď za tři týdny...x´) ♥ xD ♥ Áno...chi...je best...x´) Díky...♥ Áno...o5...x´) ♥ Prostě díky...ale tak to se nemění...síla je stále stejná...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj z Přílep ♥ :´)19. června 2011 v 19:18

    Já též jupí....ale takové smutněji dojemnější...přehrávám a zároveň prohlížím fotky a dochází mi, jak to zdrhlo a vůbec. A mám v hlavě miliony myšlenek. ♥ :´) Děkuju Ti za to, že se nerozsypu na milion malých kousíčků, Terk. :´) ♥ Já jsem.....strašně moc vděčná, že konečně vím, že TEĎ JSI OPRAVDU ŠŤASTNÁ a snad nechmuříš. ♥ Že ikdyby, tak stačí tak málo.....x´) Ehe....x´) x) :´) ♥ Víš, co jsem nepočítaje díky a modlitby s Tvým jménem říkala jako nejčastější slovo? Smrdim! :´) x) x´) :´(..:´) U mě nevím jak je to možné, ale u mě to roste....já nedokážu říct, jak se cítím. Nedokážu Ti o sobě říct jen jedninou náladu a přesto vím, že jsem Ti vděčná. Protože to jsem pořád, Terk. ♥ Díky :´)

    OdpovědětVymazat
  6. Jasně. To je normální Marky. Jsi toho teď plná. :) To pomine po nějaké době. ;) x´) ♥ Ne, nerozsypeš...a za to můžu já ? Tak jo...x´) ♥ Díky. Jo...já taky...moje sebevědomí za tyhle tři týdny se zvýšilo o 80%...to je strašný. Všichni jsou z toho happy, já ne. Jsem teď strašně moc...nafoukaná ? Nevím...ale štve mě to a mrzí. Holky z devítky teď o mě i řekly, jsem jsem nějaká pipina nafoukaná...:/ Musím se krotit ! :/ Nevíš, jak se cítíš ? Aha...tak to jo. Znám...:P To bude dobrý Hrášku. ♥ :´) Až se zase vrátíš do toho, co se děje každý den, budeš v pohodě. ♥ :´) Já též Marky...díky...♥ Vím, jak se cítíš...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj z Přílep ♥ :´)19. června 2011 v 19:39

    Myslím, že se cítím podoběn jako Ty po Barceloně. ♥ Vím a ikdyž to bylo super, těším se na to. x´) x) Ano, Terk. :´) ♥ Snažím se soustředit jen na díky a Tebe. :´)Ahá.....no já si z Tvého dopisu myslela, že naopak jsi byla schazovaná a šlo Ti sebevědomí dolů. Terk víc než upřímně Ti řeknu, jestli mi tak někdy budeš připadat, platí? ♥ Díky,.....no nevím no. :P ♥ Ufík....d+kuju Ti moc. :´) ♥ Nepřekvapuje mě to a děkuju Ti (nejen) za to...♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, tak to by to mohlo vystihnout. A teď mě tam nechce trenér pustit :( :/ Ale třeba jindy..:P Víš co mě bere nejvíc ? Že jsem tam s váma mohla být taky...strašně divná představa...:P :´/ Ale pohoda, neřeším to...:´) Aha...tak to jsem mox ráda, že Ti můžu nějak pomoct...♥ :´) No jo...právě možná pro to. Poslední týden mám sebevědomí fakt velký...ale já se myslím zklidnim. :´) ;) Díky Marky...beru...x´) ♥ Já taky ne, ale to nevadí...♥ :´) U mě taky ufík...už jsem ani nemyslela, že to dokážu. :´) Marky...budeš mi zítra psát mail večer, víď ? :) :´) Já díky též a stejně...x´) ♥ Za vše...jako Ty...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj z Přílep ♥ :´)19. června 2011 v 19:55

    Myslím...Kvůli noze? :/ To neboj, do té doby mu tolikrát rupne v bedně, že to nakonec dopadně dobře...doufám, věřím, modlím se. ¦ ♥ To mě bralo od doby, co jsem Tě naposledy ono pondělí uviděla...Lepší neřešit. Ty nemůžeš, Ty to děláš. ♥ No už bylo na čase. :´) Okey, díky. :) .....rechcíp. x´) ♥ Mi rozumět, žejo. Dokážeš, Terk, neboj. ♥ Terk jasněže....x´) :´) ,,Jako Ty"....:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Taky...hlavně. Ale prostě teď se mi nedaří, stále něco mám, zranění, nálada, nemoci..prostě tenhle rok prý už ne. A to by mě na ten turnaj vzali a trénoval by mě Hugo :/ ♥ Ale nevadí, příště...x´) Chi...určitě máš pravdu, vím to...♥ Díky Marky...♥ Ano, lepší neřešit. Tak jo Marky...to je jednoduše fajn. ♥ :´) Jako abych měla velký sebevědomí ? Cha...to to dopadne se mnou xD :P x´) :) ♥ x´) ;) jóó...chí...rechcíp..x´) ♥ No, jo...Ti rozumět. Jo...to je strašně moc dojemný. x´) ♥ Teď...když si tu s Tebou píšu, jsi to Ty...jsem to já...píšu velké ,,T"...píšu víc než upřímná ,,Díky" a myslím to víc než upřímně. Chápeš mě a na opak. ♥ Vím, že se nemusím přetvařovat...ten hovor...Marky díky. Prostě...já Ti to přála, tu Anglii, ale jsem tak strašně moc ráda, že jsi zpět...jsem sobec, vím, omlouvám se Ti...ale když prostě jen s Tebou ,,na dosah" dokážu žít...♥ Díky Marky...zase mě to dojímá...Secrets, Ty, vzdálenost blízko, Shiran...♥ Já(j) jsi Ty...díky...♥ Už dlouho mi nikdo neřekl Terk. A teď to říkáš (píšeš, ale to se nepočítá) Ty...díky ! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Terk. :´) ♥19. června 2011 v 20:46

    No.....je pravda, že toho bylo hodně. Loket, noha, mdloby...Je ale moc moc fajn, e to bereš pozitivně. :) :´) ♥ Šikovnej hrášek. :´) Rechcíp a uchcíp....x´) Terk......snad si nemyslíš, a vím, ež ne, že se mnou je to jinak. Já.....to byl takový strašný vnitřní rozpor v té Anglii. Mě se tam moc líbilo, měly jsme se Zuzkou nejlepší rodinu a to Ti každý potvrdí. Tak milí a tak malá naděje, že je někdy v životě ještě uvidím...když už jim taky není dvacet. Ale každou chvíli cítit tu neúplnost, tu dálku, to, že mi něco chybí. Tys to byla. Celé dva týdny mě nikdo neoslovil jinak než Mačeto, Markéto nebo Méďo. Nemusíš přede mnou nikdy. Ani já se nepřetvařovala....já prostě plakala Tobě do telefonu a zároveň měla výgeby. ♥ Mám to naprosto stejně, nejsi sobec. A promiň.....musela jsem si jít na klavír zahrát Secrets a na altový saxofon The Reason....pro Tebe. Mě to dojímá pořád a hodně, to teda ano...♥ Ty, já, my.....jsme díky. ♥ :´) ♥ Děkuju Ti, že se mám proč těšit zpět, že poznám domov, až když uvidím zdánlivě nevýznamnou věc - polštář na posteli. Je to šílené, upřímné, vděčné, dojemné, smutné, famózní, vzpomínkové, neuvěřitelné........jako moje pocity. Díky, Terk ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Chi...už jsi ,,Ahoj Terk. :´)♥"...x´) ♥ Jo, přesně. Jo, snažím se...:´) Díky...x´) ♥ Jo, přesně. A možná i uhníp...:P :´) Já vždycky když před mámou řeknu ,,No to je uchcíp" tak ona ,,To je strašný slovo !" a začne se smát. x´D x´) ♥
    To chápu Marky. Já Ti to věřím, že jste měly nejlepší rodinu. A jsem moc ráda, že jsi si to tam aspoň určitým způsobem užila. ♥ Marky upřímně Ti řeknu, že si myslím, že je už moc krát neuvidíš. Ale to sem teď nepatří. Já vím ten pocit Marky. I když já jsem byla doma, nebyla jsem celá. ♥ Díky Marky...prostě to máme zase stejně...to je strašně dojemný...to už se mi dlouho nestalo...♥ :´) ♥ V pohodě Marky, chápu. :´) Díky....♥ Já se teď půjdu ospršit...to bude něco. Musím si sundat obvaz z nohy...:P Jen doufám, že mě to nebude bolet :P :/ Ale neslibuji, že se nerozbrečím...♥ :´) Když, slzy budou pro Tebe...♥
    ,,Ty, já, my...jsme díky."...♥ To jsi vystihla Marky...fakt jo...♥ Děkuji Ti za to, že to ,,my" tam je...♥ Ty pocity...mám je stejné...jak jinak...♥ Díky Marky...moc...♥ Právě jsem vymyslela, že jsem si na ruku přivázala mašli a dala do ní oře...x´) ♥ Tím pádem oře už nikdy nepustím...ani v noci...♥

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Terk :´) ♥19. června 2011 v 21:11

    Chi je best a jsem. x´) :´) ♥ Jde Ti to, jen tak dál. :´) Taky. ♥ Jé ufík....já už čekala, že to Tvá mamka nemá ráda. Šupel! :´) ♥ x´) Díky, díky, díky. ♥ Já taky...je jim přes šedesát běma, ale maily jim psát můžu, zítra začnu. Mně ano....když jsem četla Tvůj text na blogu v pátek. Díky, Terk, souhlasím. ♥ Terk.....za prvé mi prosím řekni, až Tě budu zdržovat. Za druhé Ti držím oře, aby to nebolelo. Za třetí, kvůli mně ne Terk, kvůli Tvé (ne)bolesti. ♥ Díky Terk...je, protože je to pravda a můj = náš pocit. ♥ Díky Terk, naprosto stejně ,,moc", jak jsi to myslela. ♥ :´) To jsem zkoušela. x´)

    OdpovědětVymazat
  14. x´)♥ Víš Marky upřímně....dzzz...x´) ♥ Já už nemám moc slov. ♥ Jsem Ti tak moc vděčná a právě jsem se vybrečela do němoty. :P x´) Ale už nebrečím...:´) Jsem šťastná, i když srdce cítím až v noze. ♥ Ják říkám s oblibou ,,Bije...♥-♥-♥-♥-♥-♥...bije pro Tebe..." ♥ x´) Sice pomalu, jako kdybych za chvíli měla umřít, ale bije a bude bít...x´) ♥ No vidíš, tak si budete psát maily, to je hezký. Já se vsadím, že ta rodina, ve které jsem byla si na mě už ani nevzpomene. :P Nezdržuješ Marky, fakt ne. Ty též řekni. Díky...bolí, ale nebolí...x´) :) (jsem blázen xD) Jo...díky tak, jak díky. ♥ Jdu vymýšlet, jak to udělat, aby mi tam ten oř držel...x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Terk :´) ♥19. června 2011 v 21:34

    Šprechtíš po hráškovsku...x´) ♥ Dzz rozumím, dzz přepínám. :´) Terk.....šupel tedy. :´) To moje stejně pro Tebe. ♥ ♥ ♥ Akorát ne pomalu, ale hrozně rychle, už se zas otřásám. x) Já vím, to ano. :) Okey, Terk. Zatím neříkám. No to promiň ,ale jsi......protože jsi ,,spadla" do přátelství s někým jako jsem já. x´) ♥ Snad bolet nebude. :) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, šprechtím no...x´) ♥dzz, super díky, dzz já též...:´) Jo, chi, to šupel...ťo je fájň...♥ x´) Máme to stejně. ♥ Jáj Marky....Ty víš, co bych teď udělala, kdybych byla vedle Tebe, že ? ♥ Já taky zatím neříkám. :) Neomlouvej se, já to vím, že jsem. :´) Ještě že tak Marky, díky...♥ Jo, ,,spadla" je dobře v uvozovkách...♥ :´) Ne, nebude...♥ Díky...♥ x´)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Terk :´) ♥19. června 2011 v 22:30

    Dzz,...dzzzííky. ♥ x´) Šupel of course(r) x´) Já(j) jsi Ty Terk....takže vím...ale teď už se neklepu, rodiče si vyžádali prohlídku mých 1000 a více fotek z Anglie (fakt tolik). A já jsem šťastná, že víš, jak moc pozitivně to myslím. :´) ♥ Díky Terk...♥ Šupel, kéžby. :) Víra....x´) ♥ :´)

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, přesně tak...x´) ♥ To je pěkný..♥ Áno, já(j) jsi Ty...šupel...♥ :´) No pěkný...:) Uff...já jsem se teď lekla...Trektůrek mi píše smsku a...no brrr..xD Je šupel, že jsi šťastná, buď i dál.. ♥ Marky omlouvám se, ale musím jít. :/ Zítra si užij den, dobře zahraj na saxofon a prostě se měj super. ♥ :´) Díky moc, pokus se vyspat. Pá Marky...♥ Bohyně, Terk, Hrášek, co jde spát s vděkem v srdci a se slzou na víčku...♥

    OdpovědětVymazat
  19. Dík....x´) ♥ Konečně mi to (momentállně) nepůsobí záchvat pláče. ♥ Dík, pokusím se. :) Já oficiálně asi taky, Terk. Ok, já se zítra vlastně neučím, jdu na předávání maturitních vys´vědčení. Každý rok to moderuju, letos jen zpívám. Díky stejně moc jako Ty, stejně.....jsem prostě stejná. Děkuju Ti, Terk. ♥ Ať Tě nic nebolí a to jakkoli, ať Tě nikdo neprudí a měj se prostě famózně. :´) ♥ Já jdu psát se slzou na víčku...♥ ,,The same again and forever"

    OdpovědětVymazat