pátek 24. června 2011

Amazing !! ♥

buřinka ♥ :´)

Oř.x´) ♥

Kačka...:) 

Taky... jako emař :D
 Tak jsem vyhrabala pár fotek, které se mi líbí nebo se u nich směju.:´) ♥ Boží fotky...:) (já vím, já vím...x´)). ♥ Tak si to užijte :D ;)
jsme tvořily :D

Dnešní Džbán...x´) ♥

Dnešní džbán 2...x´) ♥

Káčenka...x)

Shiran...x´) ♥ Krásně osvícený. x)

Že by Křupi ? :D

Já, jako malinký hrášek :D x´)

11 komentářů:

  1. Já nsejsem koblih ! :P :D Nesnáším, když mi tak říkáš Traktore :D Vždycky ta školy
    ty ,,já jsem koblih, ty jsi koblih my jsme všichni koblížci"
    já ,,já nejsem koblih !"
    ty ,,jsi !"
    já ,,jsem hrášek !"
    ty ,,i koblih !"
    já ,,dzz..."
    :D chcípám ve škole :D :P

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D :D ale pak si řikala, že jsi :D :D :P

    OdpovědětVymazat
  3. jsem se nechtěla hádat :P :D :D už přišel Tvrz :D

    OdpovědětVymazat
  4. No to víš...a ještě Sumec..,,já myslela tu rybu !"...xDD ♥ Někdy musíme zopakovat..! ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Probohyni.....x´) xD :´) Ty jsi někdy byla koblih, Terk?! x´D :´) Chichichi...to je teda dost nářez....x´D ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Neee....nejsem koblih xD x´) To radši budu Muffin :D xD xP ♥ No to jo, souhlasím...x´) xD

    OdpovědětVymazat