čtvrtek 23. června 2011

Every day, every night you're in my mind..♥

Dneska jsem to někde viděla a...je to hodně výstižný ! ♥


Obrázek z dneška ze školy. Takový pseudo kříž, ale je to kříž. ♥ ✖ 
 Dneska je tedy hodně zvláštní den...nebo mi to ta aspoň přijde. Možná je to tím, jak se cítím....nehorázně, fakt. Klepu se, bolí mě břicho a točí se mi hlava :/ :´/ A nálada na 100% taky rozhodně není. Divný...nechápu se. Ráno jsem náladu měla fajn...pak nastalo cvak. No nic...

 Stalo se dneska něco ? Asi ne...rozhodně mě dostává zápis deníku. Jedna z prvních vět je ,,Je to potvrzené, moje druhé já je Lukáš"...a jedna z posledních ,,Je to nádherný pocit. :) Poprvé za tři týdny jsem sama a jsem šťastná...:)"...opak dneška...dnes jsem jiná. Dneska I wish You were here...εїз..a dojímá mě to. ♥ Nebrečím...bylo by mi hůř. Je to divný....nebrečím, ale jako bych byla celá ponořená v slzách....bojím se a nevím čeho....nechci nikam...chci být buď to doma, nebo v sadu...

 Tak pá lidi...mějte se líp než já...(╥﹏╥)




1 komentář:

  1. Největší díky, že už to snad neplatí, Terk...♥ A taky ufík pro mě.... Díky za dnešek! :´) ♥

    OdpovědětVymazat