pátek 17. června 2011

Den...na ,,H"...

No...takže dneska to je hodně ,,vtipný". :( :D Ráno trénink-třetí, lehký, abych si zase s nohou nic neudělala. Fajn...deset minut před koncem..běžím na úder a píchne mi v noze. Nemůžu na ní ani stoupnout, jak bolí. Fajn. Jdu z tréninku do školy. Volám mámě. Máma mě vyzvedává a jedeme direction Motol. V Motole doktorka řekne, že nemám ještě týden nic dělat, jinak budu mít zkažený prázdniny nohou. Fajn...všichni (trenér+otec) naštvaní. Jenže za to můžou oni, že mě už poslali na kurt....fajn, dobrý. Budu doma...
  Ale pak přijde máma s nápadem ,,Jedeme do Křesína". No....dzzz...to je konec...xxx...Náladu nemám špatnou, ale bojím se, jaká bude tam. Na tom místě u řeky, v pokoji......při vzpomínkách a fyzické samotě. Bude to ,,hustý". x´) x´( ♥ Na jednu stranu se tam těším...na druhou pláču už teď. Ale dobrý....jen uvnitř..:) :´) Navenek jsem v pohodě a když slza, tak z bolesti. I když....když jsme jely do Motola, jely jsme kolem Aleje....taky mi pár slz ukáplo, to nezapírám...♥
 A pár slz kape už teď. Čtu maily z před roku a vzpomínám. Plus si ještě říkám ,,Sakra...to jsem psala já ?! To není možný...tohle já nejsem..."...je to zvláštní. Zápisy v deníčku, maily, obrázky...všechno se strašně moc změnilo. K lepšímu....♥ Díky ! ♥ x´) Jsem šťastná,...moc....x´) ♥ A slzy to dokazují...


  Tak jo...já si jdu číst. Pá lidi zatím...:) x´) ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat